• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3263 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۹ خرداد

دستگيري سارق لوازم داخل خودرو با شليك تير


ايسنا| سارق لوازم داخل خودرو در عمليات تعقيب و گريز مسلحانه پليس زمينگير شد.
سرهنگ شهريار بشتام، سركلانتر سوم پليس پايتخت در تشريح جزييات اين خبر گفت: ساعت 12:30 يازدهم خردادامسال ماموران گشت انتظامي كلانتري 145 ونك حين گشت‌زني در محدوده خيابان شيخ بهايي با يك دستگاه خودروي 206 روبه‌رو شدند كه در جلويي آن كج شده و فردي در حال سرقت لوازم داخلش بود. سرهنگ بشتام با بيان اينكه به محض مشاهده ماموران اين فرد از خودرو پياده شده و اقدام به فرار كرد، ادامه داد: در همين حين تعقيب و گريز ميان ماموران و اين سارق آغاز شده و ماموران چندين بار به اين فرد دستور ايست دادند اما اين فرد توجهي به فرمان پليس نكرده و سرانجام عوامل گشت كلانتري مجبور به شليك سه تير هوايي با اسلحه سازماني شدند.
سركلانتر سوم پليس پايتخت با بيان اينكه با شليك تير نيز متهم دست از فرار نكشيد، گفت: متهم خودش را به پرايد سفيد رنگش در كوچه رساند و اقدام به فرار كرد كه در اين حين ماموران او را تعقيب كرده و متهم نيز با سرعتي سرسام‌آور در خيابان مشغول رانندگي شد. وي با اشاره به تعقيب و گريز ماموران و متهم افزود: اين فرد براي فرار از دست ماموران به صورت عمدي با خودروهاي عبوري از خيابان سئول برخورد كرده اما سرانجام در ترافيك خيابان ونك متوقف شد و در اين حين نيز در اقدامي به صورت دنده عقب خودرويش را به خودروهاي عبوري مي‌زد تا بتواند از دست ماموران فرار كند.
سرهنگ بشتام ادامه داد: سرانجام ماموران به جلوي خودروي وي رفته و ضمن رعايت قوانين به كارگيري سلاح اقدام به شليك چهار تير به سمت خودروي سارق كرده و در نهايت خودروي متهم در كنار خيابان متوقف شد. وي با بيان اينكه متهم نيز در اين تعقيب و گريز مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، گفت: بلافاصله هماهنگي براي انتقال اين فرد به بيمارستان انجام شد و وي كه دچار مصدوميت سطحي شده بود به همراه مامور مراقب به بيمارستان انتقال داده شد.
اين مقام انتظامي با اشاره به بازرسي از خودروي متهم گفت: در بازرسي از خودروي اين فرد يك قبضه چاقوي 30 سانتي، تعدادي ديلم، تعدادي قفل تخريب شده خودرو، ‌مقادير قابل توجهي هرويين و شيشه و تعدادي اموال مسروقه شامل ضبط خودرو كشف و ضبط شد. وي در پايان با بيان اينكه مالك خودروي 206 به كلانتري مراجعه و از سارق اعلام شكايت كرد، گفت: متهم در بيمارستان تحت نظر است و پس از ترخيص به همراه پرونده متشكله براي سير مراحل قانوني و كشف ديگر جرايم احتمالي در اختيار مقام قضايي قرار خواهد گرفت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون