• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3303 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۷ مرداد

خبر كوتاه

حمله نافرجام زورگير با چاقو به مامور پليس

ايسنا| رييس كلانتري 113 از دستگيري زورگير بازار تهران پس از درگيري با مامور پليس خبر داد.

سرهنگ حسين تميزي با اعلام اين خبر گفت: در پي بروز چندين فقره سرقت، زورگيري و كيف‌قاپي در محدوده بازار تهران پرونده‌اي در اين رابطه تشكيل و به صورت ويژه در دستور كار ماموران تخصصي كلانتري 113بازار قرار گرفت.

وي با بيان اينكه تحقيقات و گشت‌زني‌هاي نامحسوس ماموران براي شناسايي و دستگيري سارق ادامه داشت، افزود: سرانجام عوامل گشت ضربت سركلانتري هفتم فاتب در ساعت 20:30 دوم مرداد ماه حين گشت‌زني در خيابان 15 خرداد به راكب يك دستگاه موتوسيكلت كه درحال پرسه‌زني بود مشكوك شده و درصدد بررسي موضوع برآمدند و اين درحالي بود كه قبلا ماموران از طريق گزارشات مردمي و شهروندان اطلاع حاصل كرده بودند كه يك نفر با ساعت‌ها پرسه زدن در آن محدوده از رهگذران زورگيري مي‌كند.

سرهنگ تميزي ادامه داد: به دنبال اين موضوع پس از ديدن ماموران متهم اقدام به فرار كرد كه با هوشياري ماموران اين فرد متوقف شد و در ادامه در حالي كه متهم بعد از متوقف شدن با چاقو به ماموران حمله ور شده بود، آنان موفق شدند با به‌كارگيري فنون دفاع شخصي وي را زمينگير و دستگير كنند.

در بازرسي بدني از متهم يك فقره چاقو و يك گاز اشك‌آور كشف و به همراه متهم به كلانتري دلالت داده شد و موتوسيكلت به پاركينگ انتقال يافت.

وي با اشاره به انتقال متهم به كلانتري اظهاركرد: متهم كه منوچهر نام داشت در خلال تحقيقات پليسي و بازجويي‌هاي فني به جرم خود مبني بر كيف‌قاپي معترف شد كه پرونده متهم پس از تحقيقات مقدماتي براي بررسي تخصصي‌تر و كشف ساير جرايم و شناسايي مالباختگان در اختيار كارآگاهان پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

 

 

كشف 134 كيلوگرم مواد مخدر در اراك

ايرنا| 134 كيلوگرم مواد مخدر در دو ماموريت جداگانه در استان مركزي كشف شد.

سرهنگ محمد حسني، رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مركزي با اعلام اين خبر گفت: در پي اقدامات اطلاعاتي گسترده، خودروي مشكوك شناسايي و با نظارت محسوس ماموران مبارزه با مواد مخدر بر خودروهاي عبوري در محور ساوه متوقف شد. با شناسايي وانت پيكان مورد نظر، راننده كه با مشاهده ماموران انتظامي قصد متواري شدن را داشت با هوشياري و سرعت عمل پليس ناكام ماند. سرهنگ حسني ادامه داد: با بازرسي از اين وانت پيكان 70 كيلوگرم ترياك كه به شكل ماهرانه‌اي در خودرو جاسازي شده بود و پس از بارگيري از يكي از استان‌هاي جنوبي به مقصد تهران در حركت بود كشف و راننده دستگير شد.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مركزي همچنين از انهدام باند تهيه و توزيع مواد مخدر و كشف 64 كيلو گرم ترياك و حشيش با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر اين استان با همكاري پليس استان سيستان و بلوچستان در اين استان مرزي خبر داد. سرهنگ حسني اضافه كرد: اعضاي اين باند چهار نفره كه پس از تهيه مواد افيوني قصد انتقال و توزيع آن در استان مركزي را داشتند با تلاش پليس اين استان و سيستان و بلوچستان شناسايي و دستگير شدند. در بازرسي از محل اختفاي متهمان 40 كيلو و 200 گرم ترياك و 24 كيلوگرم حشيش كشف و ضبط شد و متهمان پس از بازجويي و تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون