• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3126 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۶ آذر

كپي‌سازي نوكري بقيه است

سيد محمدغرضي

 ملت‌هايي كه تكنولوژي خلق مي‌كنند، پايدار مي‌مانند. بايد بتوانيم تكنولوژي را جذب و توليد كنيم. كپي‌سازي نوكري بقيه است و احترامي ندارد. ملت‌هايي كه خلق تكنولوژي مي‌كنند پايدار مي‌مانند.
 ايران يك درصد جمعيت و خاك جهان را دارد اما 15 درصد از منابع دنيا در اختيار ايران است. علت اينكه اين همه دشمن داريم به خاطر همين منابع عظيم است. چشم امريكايي‌ها هم به دنبال اين منابع مي‌چرخد به همين دليل در چهارراه حوادث دنيا، ايران در مركز قرار مي‌گيرد.
  انقلاب اسلامي يك پيام به دنيا داد كه وقتي اجماع حاصل شود و قدرت مردم جمع شود، اين قدرت از هر چيزي بالاتر خواهد بود. بعد از انقلاب اسلامي ديگر در هيچ كشوري كودتا نشد و حتي كشورهاي بلوك شرق بر اساس معيارهاي انقلاب ما از شوروي فاصله گرفتند. اگر جامعه را به قدرت سياسي وصل كنيم قدرت ما بالا مي‌رود.
 اين قدرت ما را نشان مي‌دهد كه توانسته‌ايم 1+5 را سر ميز مذاكره بنشانيم و اين كار بسيار ارزشمندي است. امروز وقتي نام خاورميانه مي‌آيد اول به قدرت ايران توجه مي‌شود. يكي از دلايل انصراف امريكايي‌ها از حمله نظامي به ايران اين است كه قدرت سياسي و نظامي ما بالا است. آنها اگر روزي احمق شوند و بخواهند به ما حمله كنند مطمئنا جواب‌شان را قاطعانه خواهيم داد.
  من با مذاكرات موافقم يعني با هر عملي كه توسعه ذهني، فعلي و عملياتي داشته باشد، موافقم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون