• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3126 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۶ آذر

دانشجو پيشگام نهضتي جديد است

محسن رضايي

 انقلاب اسلامي ايران ملت‌ها را بيدار كرده و تمام اين دعواها از سوي غرب براي اين است كه تمدن و اقتصاد جديدي در جهان اسلام صورت نگيرد و امنيت در آن برقرار نشود چرا كه ما شاهديم هدف امريكا در 35 سال گذشته ناامن كردن خاورميانه عليه اسلام و مسلمين بوده است.
 كربلا فريادي عليه نسل كشي، كودك كشي، محاصره شهرها و تشنگي‌هاي مصنوعي و تحميلي و استكباري است. حال اين سوال پيش مي‌آيد كه آيا بشر به چنين فريادي نياز ندارد؟ آيا كودك‌كشي در دنيا تمام شده است؟ آيا محاصره كشورها و شهرها نبايد تمام شود؟
 ظهور داعش در منطقه برنامه‌يي از پيش تعيين شده از سوي امريكا و همپيمانانش است تا از ايجاد تمدن نوين در ايران، سوريه و... جلوگيري كنند تا به اين طريق اين كشورها از تمامي جهات عقب مانده و درگير يكديگر شوند. غرب خود ائتلاف ضد روسيه و ايران درست مي‌كند واز سوي ديگر كشورهاي حوزه خاورميانه را به بهانه‌هاي واهي با يكديگر درگير مي‌كند تا پيشرفت و توسعه‌يي در كشورهاي اسلامي صورت نگيرد.
 از اينكه دانشجويان و نخبگان مي‌توانند پرچمدار نهضت عاشورا باشند، خرسند هستم. اميدوارم شما جوانان در اين سفر پيشگام يك نهضت جديد در جهان اسلام و حتي سراسر دنيا باشيد و يك خيزش مجدد عليه ظلم و ستم به وجود بياوريد. اين حضور فرصت خوبي است تا رهبر معظم انقلاب را كه پرچمدار نهضت بيداري اسلامي است ياري كرده و سربازان ايشان در مسير حق عليه باطل باشيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون