• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3348 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ شهريور

واكنش منصوريان به شايعه ممنوع‌التصويري‌اش:

خواهش مي‌كنم من را اصلا نشان ندهند!

انتقادات تند سرمربي تيم نفت تهران عليه مديران سيما به ويژه شبكه سه شرايط خاصي را براي اين مربي به وجود آورده است. پخش نشدن بازي تيم‌هاي الاهلي امارات و نفت تهران از سيما با وجود تبليغاتي كه پيش از اين ديدار انجام شده بود سبب شد تا پس از پايان اين ديدار عليرضا منصوريان نسبت به اين اتفاق موضع‌گيري تندي عليه مديران سازمان صدا و سيما كند. منصوريان در واكنش به اين اتفاق گفته بود: «شما يار دوازدهم نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا نبوديد و بازي تيم نفت در يك‌چهارم نهايي و صعود احتمالي به مرحله بعد هيچ اهميتي براي شما نداشت. من براي سازمان صداوسيما و رييس شبكه سه متاسفم، چون فقط شعار مي‌دهند. بازهم تاكيد مي‌كنم شما در چنين بازي حساسي يار دوازدهم ما نبوديد و يك درخواست از شما دارم كه بازي‌هاي فصل آينده ما در ليگ قهرمانان آسيا را هم پخش نكنيد چرا كه در حمايت از فوتبال ايران رفوزه شديد و من براي مديران سازمان صدا و سيما و شبكه سه بسيار متاسف هستم.» منصوريان در ادامه انتقادات تند خود از صدا و سيما همچنين تاكيد كرده بود: «من پس از بازي به دليل شكست براي مردم فوتبال‌دوست ايران ناراحت شدم و از اينكه نتوانستيم به جمع 4 تيم برتر آسيا صعود كنيم، شرمنده آنها هستم. چيزي كه پس از پايان بازي مرا خيلي ناراحت كرد، اين بود كه رسانه ملي براي مردم فوتبال‌دوست ايران احترام قايل نشد و با وجود اعلام قبلي بازي را پخش نكرد در حالي كه از چند روز قبل پخش مستقيم آن را اعلام كرده بود. در واقع صدا و سيما با اين كار خود به ديدگاه و شعور مخاطبين فوتبال‌دوست خود توهين كرد و آنها را سر كار گذاشت.»

سرمربي نفت، همچنين مديران سيما را متهم كرد كه اگر بازي‌هاي استقلال و پرسپوليس براي تلويزيون منفعت مالي نداشته باشد آنها را هم پخش نمي‌كنند. در اين باره و پس از اين موضع‌گيري‌ها شايعه‌اي در فضاي مجازي براي سرمربي تيم نفت به راه افتاد كه از عدم پخش تصوير اين مربي در بازي بعدي نفت مقابل استقلال خبر مي‌داد: اينكه منصوريان ممنوع‌التصوير مي‌شود، اينكه قرار است تصاوير نيمكت نفت در بازي با استقلال از دور به صورت لاين روي آنتن تلويزيون برود. براي اطلاع از صحت و سقم اين موضوع با دبير شوراي عالي ورزش سيما صحبت كرديم. حسين ذكايي در اين باره به يكي از خبرگزاري‌ها اعلام كرد: «از طرح يا اجراي چنين موضوعي بي‌اطلاع هستم. ضمن اينكه ما مسوول مسائل عنوان شده در فضاي مجازي نيستيم و برنامه‌هاي خودمان در سيما را رصد مي‌كنيم.»

البته شايعه ممنوع‌التصويري اين مربي روز گذشته در كنفرانس خبري پيش از مسابقه استقلال مقابل نفت تهران توسط خبرنگاران مطرح شد. تا جايي كه منصوريان به حرف‌وحديث‌هاي اخير و در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه شايعه شده صدا و سيما نمي‌خواهد او را در مقابل استقلال به تصوير بكشد، گفت: «من خواهش مي‌كنم مرا نشان ندهند. من هرچه مي‌خواستم را از طريق مردم و شما خبرنگاران گرفته‌ام. وقتي از تيم ملي به هزار و يك دليل مافيايي كنار ماندم و بعدا به موفقيت رسيدم به اين نتيجه رسيدم كه وقتي بالايي بخواهد كاري كند، هيچ كس نمي‌تواند كاري بكند. از سوي ديگر، اگر مرا نشانم ندهند هم چهره من خيلي معلوم است.»

عليرضا منصوريان كه به خاطر اتفاقات پيش آمده به‌شدت ناراحت بود وقتي كه در حال ترك نشست خبري بود هم خيلي صريح خطاب به خبرنگاران اعلام كرد: «وجدانا به فوتبال و نفت تهران توهين شد!»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون