• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3126 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۶ آذر

انتشار تصاوير خصوصي دختر جوان از سوي خواستگار كينه جو


اعتماد| پسري جوان كه با جواب منفي دختر مورد علاقه‌اش براي ازدواج روبه‌رو شده بود با انتشار تصاوير خصوصي او در فضاي مجازي، نقشه انتقام خود را عملي كرد.
آذر ماه امسال دختري جوان، هراسان به پليس آگاهي كرمانشاه مراجعه و از انتشار تصاوير خصوصي خود در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي مجازي پرده برداشت. به دليل حساسيت موضوع، به سرعت پرونده‌يي در اين خصوص تشكيل و تيمي از كارآگاهان بررسي آن را در دستور كار خود قرار دادند.
اظهارات شاكي نشان مي‌داد كه متهم پرونده، يك قطعه فيلم خصوصي او را در فضاي مجازي منتشر كرده است؛ غافل از اينكه اين تصاوير خصوصي، گستره تحقيقات ماموران را به آشنايان شاكي محدود مي‌كند.
با ارجاع پرونده به پليس فتاي استان كرمانشاه، رسيدگي به آن در مسير تازه‌يي قرار گرفت. به گفته سرهنگ اسداله زحمتكش، رييس پليس فتاي كرمانشاه در تحقيقات اوليه ماموران، «كينه از دختر جوان»، به عنوان اصلي‌ترين انگيزه متهم پرونده عنوان شد و ذهن كارآگاهان را بر فرضيه انتقام جويي به دليل اختلاف شخصي متمركز ساخت.
سرهنگ زحمتكش در تشريح روند رسيدگي به پرونده گفت: در تحقيقات اوليه ماموران مشخص شد شاكي چند ماه پيش به يكي از خواستگاران خود كه به مواد مخدر اعتياد داشته، پاسخ منفي داده است و احتمال انتقام‌جويي از سوي او وجود دارد.
به اين ترتيب شناسايي هويت متهم در دستور كار ماموران قرار گرفت. همزمان بررسي خطوط ارتباطي در فضاي مجازي و ردزني آي پي‌هاي موجود، ماموران را به آدرس اينترنتي متهم كشاند و طولي نكشيد كه همه سرنخ‌ها، خواستگار سابق دختر جوان را در تيررس ماموران قرار داد؛ خواستگاري كه علت پاسخ منفي دختر جوان به درخواست ازدواجش را نه‌تنها در خود جست‌وجو نكرد بلكه سرنوشت خود را با انتخابي نارس، به دست ميله‌هاي زندان سپرد. با شناسايي هويت متهم به سرعت تيمي از ماموران به خانه او اعزام و موفق شدند خواستگار كينه جو را در اقدامي غافلگيرانه دستگير و براي انجام بازجويي‌ها به پليس آگاهي منتقل كنند. همچنين در بازرسي از مخفيگاه متهم، يك دستگاه لپ تاپ حاوي يكي از فيلم‌هاي خصوصي شاكي كشف و ضبط شد.
به گفته سرهنگ زحمتكش متهم در بازجويي‌ها ضمن اعتراف به بزه انتسابي انگيزه خود از اين اقدام را انتقام از شاكي عنوان كرد و گفت: من خيلي به شاكي علاقه داشتم به همين دليل به خواستگاري او رفتم اما زماني كه با پاسخ منفي او روبه‌رو شدم تصميم گرفتم ازاو انتقام بگيرم. به اين ترتيب يكي از فيلم‌هايي كه از او داشتم را در فضاي مجازي منتشر كردم اما بعد از مدتي از سوي پليس شناسايي و دستگير شدم.
هرچند متهم به بزه انتسابي اعتراف كرده است اما تحقيقات ماموران براي مشخص شدن نحوه دستيابي متهم به فيلم خصوصي شاكي همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون