• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3536 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ خرداد

انتشار چهار رمان معروف جهان براي مخاطب نوجوان

رمان‌هاي «هايدي»، «شاهزاده و گدا»، «كنت مونت كريستو» و «آواي وحش»، از مجموعه «رمان‌هاي بزرگ جهان» بنگاه ترجمه و نشر كتاب پارسه منتشر شد. «هايدي» نوشته يوهانا اشپيري مشهورترين كتاب ادبي سوييس است كه بارها براي سينما و تلويزيون مورد اقتباس قرار گرفته و بر اساس آن فيلم و سريال هم ساخته شده است.
داستان اين رمان درباره دختري است به نام هايدي كه توسط اقوامش به روستايي در كوهستان آلپ مي‌رود تا از پدربزرگش مراقبت كند. «هايدي» با ترجمه وجيهه آيت‌اللهي در ۳۰۲ صفحه (جيبي - گالينگور) با قيمت ۱۳۵۰۰ تومان منتشر شده است. «شاهزاده و گدا» نوشته مارك توآين، ديگر كتابي است كه اين نشر به‌تازگي منتشر كرده است. اين كتاب، داستان دو كودك به نام‌هاي ادوارد و تام است كه يكي‌شان وليعهد انگلستان است و ديگري گداي خياباني.
 آن دو بسيار به هم شبيه‌اند و يك‌روز وقتي به طور اتفاقي همديگر را مي‌بينند، تصميم مي‌گيرند از اين شباهت ظاهري استفاده كنند. «شاهزاده و گدا» با ترجمه پروين اديب در ۲۵۲ صفحه (جيبي - گالينگور) با قيمت ۱۳۵۰۰ تومان منتشر شده است. كتابي ديگر «كنت مونت كريستو» اثر الكساندر دوما است.
دوما نويسنده‌اي پركار بود كه در خلق داستان‌هاي مهيج قلمي چيره‌دست داشت. اين رمان يكي از طولاني‌ترين و شگفت‌ترين رمان‌هاي دنياست كه از قرن نوزدهم تا امروز خوانده مي‌شود. «كنت مونت كريستو» با ترجمه پروين اديب در ۲۱۸صفحه (جيبي - گالينگور) با قيمت ۱۳۵۰۰تومان منتشر شده است. «آواي وحش» نوشته جك لندن آخرين رمان اين مجموعه داستان سگي به نام باك است كه در سرزمين‌هاي سردسير شمالي زندگي مي‌كند. «آواي وحش» نيز با ترجمه پروين اديب در ۲۳۶صفحه (جيبي - گالينگور) با قيمت ۱۳۵۰۰تومان توسط بنگاه ترجمه و نشر كتاب پارسه منتشر شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون