• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3549 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ خرداد

احتمال تداوم فعاليت شوراي‌عالي اصلاح‌طلبان

عضو شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات گفت: فعاليت‌ها و صحبت‌هايي كه امروز براي انتخابات شوراها انجام مي‌شود به‌صورت شخصي و غيررسمي است.  
احمد حكيمي‌پور، عضو شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات، در پاسخ به سوالي در خصوص ادامه كار شوراي‌عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان اظهار كرد: قرار است اين شورا از فعاليت‌هايي كه از دو سال گذشته تاكنون انجام داده است، آسيب‌شناسي كند. يعني بنا دارد اقدامات و كارهاي اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس را مورد بررسي قرار دهد. در اين راستا نظرات همه تشكل‌ها و استان‌ها گرفته مي‌شود تا بتوان به يك جمع‌بندي رسيد.  
دبيركل حزب اراده ملت تصريح كرد: ممكن است مجددا همان سازوكار شوراي‌عالي سياستگذاري را در نظر بگيريم يا اينكه آن را تقويت و اصلاح كنيم و تغييراتي در آن به وجود آوريم يا اينكه امكان دارد ساز و كار ديگري جداي از شوراي‌عالي سياستگذاري داشته باشيم.  
حكيمي‌پور با بيان اينكه يكي از اعضاي شوراي هماهنگي نماينده اين شورا در فراكسيون اصلاح‌طلبان خواهد بود، اضافه كرد: فراكسيون اصلاح‌طلبان مجلس دهم يك عضو ثابت از شوراي هماهنگي خواهد داشت، ما هم درخواست كرده‌ايم فراكسيون اصلاح‌طلبان اين نماينده را براي ارتباط با عقبه تشكيلاتي اصلاحات معرفي كند تا از اين طريق يك كانال ارتباطي ميان شورا با مجلس وجود داشته باشد. مهر

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون