• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3624 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

استعفاي من هيچ ارتباطي به پرونده مانوئل ژوزه ندارد

طاهري: اميدوارم هواداران داربي زيبايي را ببينند

علي‌اكبر طاهري، سرپرست باشگاه پرسپوليس مي‌گويد پس از مخالفت وزير ورزش و جوانان با استعفاي او، با قدرت به كارش در باشگاه پرسپوليس ادامه خواهد داد. او مي‌گويد بارها با مهدي تاج و امير عابديني جلساتي را پيرامون اسپانسري سازمان ليگ و باشگاه‌ها برگزار كرده اما آنها بر خلاف قراري كه گذاشته بودند عمل كردند.
در ادامه گفت‌وگوي علي اكبر طاهري را مي‌خوانيد:

 ابتدا درباره مساله استعفاي‌تان صحبت كنيد، چه اتفاقي رخ داد كه نامه استعفاي خود را نوشتيد؟
واقعا از برخي اتفاقات ناراحت و خسته بودم. به خاطر اتفاقاتي كه رخ داده بود، نامه استعفايم را نوشتم و خدمت وزير ورزش و جوانان تقديم كردم اما وزير با استعفاي من مخالفت كرد. در حال‌ حاضر هم كه وزير با استعفايم مخالفت كرده است، با قدرت به كارم در باشگاه پرسپوليس ادامه مي‌دهم و تا زماني كه اين وظيفه سنگين بر دوشم است، خدمتگذار هواداران پرسپوليس خواهم بود.
به راستي چه اتفاقاتي باعث ناراحتي شما شده بود؟
بر سر مساله سامانه هواداري بارها و بارها با آقاي مهدي تاج و امير عابديني جلسه گذاشتيم و صحبت كرديم و در نهايت هم تاج به ما گفت كه شما برويد كارهاي باشگاه‌تان را پيگيري كنيد زيرا ما خودمان آن را حل خواهيم كرد اما دوستان بازهم تبليغ سامانه خودشان را مي‌كنند و مي‌گويند كه اين سامانه، تنها سامانه هواداري فوتبال است. در حالي كه اين حرف آنها درست نيست. همراه اول يك سامانه براي باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس و تراكتورسازي تعريف كرده است كه تنها سامانه هواداري است و حتي در نامه‌اي به سازمان ليگ اعلام كرده است كه سامانه هواداري 3040 را بسته است اما دوستان باز هم تبليغ آن را در رسانه ملي مي‌كنند. حتي روز بازي با تراكتورسازي با آقاي مهدي تاج تماس گرفتم و گفتم كه چرا تبليغ 3040 را مي‌كنيد كه ايشان گفتند اصلا در جريان اين موضوع نيستم.
شايعه‌اي وجود داشت مبني بر اينكه استعفاي شما به پرونده مانوئل ژوزه هم مرتبط است. آيا شما اين موضوع را تاييد مي‌كنيد؟
اصلا چنين مساله‌اي صحت ندارد. استعفاي من هيچ ارتباطي به پرونده مانوئل ژوزه ندارد. دوستان نمي‌گذارند ما راحت كارمان را كنيم.
آيا باشگاه پرسپوليس از اسپانسر خود پيشاپيش پولي را دريافت كرده است؟
اين موضوع هم اصلا صحت ندارد. روند دريافت پول از اسپانسر ما كاملا مشخص و شفاف است. اين را بدانيد برخي از افراد از تلفن‌هاي اعتباري و برخي ديگر از تلفن‌هاي همراه دايمي استفاده مي‌كنند. به همين دليل حساب و كتاب اين موضوع در همراه اول انجام مي‌شود و گاهي براي وصول شدن مطالبات بايد صبر كنيم و اينگونه نيست كه پيشاپيش به ما پولي بدهند.
داربي نزديك است، پيش‌بيني شما از داربي چيست؟
فكر مي‌كنم فوتبال زيبايي را شاهد خواهيم بود. هر تيمي كه بيشتر تلاش كند، مطمئنا نتيجه‌ بهتري در داربي مي‌گيرد. ما هم شرايط خوبي در جدول داريم و اين روزها تمرينات خوبي را هم انجام داده‌ايم. اميدوارم روز جمعه هواداران فوتبال زيبايي را ببينند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون