• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3624 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

شهرآورد يك بازي حيثيتي است

داربي نياز به كادر فني ندارد

محمود فكري كاپيتان پيشين تيم فوتبال استقلال

خوشبختانه تيم استقلال در نيمه اول برابر ماشين‌سازي خيلي خوب بازي كرد و كاملا مشخص بود كه نسبت به چهار بازي اول تغيير خيلي زيادي داشته است اما در اين نيمه بازيكنان موقعيت‌هاي زيادي را از دست دادند. بازيكنان استقلال بايد عطش بيشتري براي گل زدن داشته باشند و موقعيت‌هايي را كه به دست مي‌آورند، به راحتي از دست ندهند. متاسفانه اين اتفاق رخ داد و در نيمه دوم نمي‌دانم كه چه شد بازي عوض شد. در نيمه اول با ديدن بازي تيم خيلي اميدوار شدم چون حتي اگر تيم گل نزند، ايجاد موقعيت‌هاي زياد گل نويد بازي خوبي را مي‌دهد.
شهرآورد حساس استقلال و پرسپوليس پيش‌رو است. اين بازي هميشه فرق مي‌كند و به اين ربطي ندارد كه دو تيم در هفته‌هاي قبل از داربي چه نتايجي را گرفتند. استقلال اگر باانگيزه كار كند و بازيكنان با تمام وجود بازي كنند و به جدول و نتايج هفته‌هاي قبل فكر نكنند، مي‌توانند حتي برنده داربي باشند.
شرايط داربي به وضعيت روحي و رواني بازيكنان برمي‌گردد. تيم در تعطيلات روي كارهاي بدني و تاكتيكي كار كرده است و اكنون نمي‌شود كار خاص ديگري انجام داد. شايد حتي بشود گفت‌ در داربي نيازي به كادر فني هم نيست و خود بازيكنان بايد خودشان كار را در بياورند. اين بازي حيثيتي است و بازيكنان به خاطر خودشان يا هواداران هم كه شده بايد با تمام وجود بازي كنند.
حمايت هواداران خيلي مي‌تواند به تيم كمك كند. اگر هواداران ما در شهرآورد حضور خوبي داشته باشند، اين حضور دلگرم‌كننده و انرژي‌بخش خواهد بود. وقتي بازيكنان ببينند هواداران‌شان جايگاه خودشان را پر كردند با انگيزه و انرژي بيشتري كار مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون