• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3692 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ آذر

ويژه

ايجاد روابط كارگزاري با 120 بانك پس از برجام
عضو هيات‌مديره بانك رفاه گفت: بانك رفاه با بيش از 120 بانك روابط كارگزاري ايجاد و بالغ بر 30 حساب كارگزاري به اسعار مختلف نزد بانك‌هاي كارگزاري افتتاح كرده است. فرشيد فرخ‌نژاد افزود: حاصل فعاليت‌هاي ارزي 7 ماهه بانك رفاه تا يك ميليارد دلار بوده است، خوشبختانه با وجود شرايط و محدوديت‌هاي موجود داخلي و بين‌المللي، بانك رفاه توانسته است در راستاي روند نظام بانكي كشور حركت كند و برنامه‌ريزي جدي براي ارتقاي جايگاه و خدمات بانك در بازارهاي داخلي و خارج در قالب چندين «كلان روند» در دستور كار بانك قرار دارد.


 پاسارگاد، بانك برتر 2016
بانك‌پاسارگاد به جهت عملكرد درخشان خود براي ششمين سال از سوي نشريه معتبر بنكر، به عنوان بانك برتر جمهوري اسلامي ايران در سال 2016 معرفي و نشان بانك برتر را از آن خود كرد. نشريه بنكر در اين باره نوشت: «بانك‌پاسارگاد توانست عملكرد بسيار خوبي از خود به نمايش بگذارد و به عنوان برترين بانك ايران انتخاب شود. اين بانك در بازار پر پيچ و خم بانكي ايران در سال 2016 موفق شد سرمايه لايه يك و دارايي‌هاي كل خود را به ترتيب 23 و 17 درصد افزايش دهد.


رونمايي از شاپ كارت ملت
 خدمت جديد بانك ملت با عنوان شاپ كارت با حضور رييس كل بانك مركزي، استاندار فارس، مديرعامل، اعضاي هيات‌مديره و مديران ارشد بانك ملت به صورت رسمي رونمايي شد. ولي‌الله سيف، رييس كل بانك مركزي در مراسم رونمايي از شاپ كارت اظهار داشت: پيشينه مثبت، انگيزه بالا در جهت ارايه خدمات و كسب رتبه‌هاي برتر در شاخص‌هاي مختلف از ويژگي‌هاي بارز بانك ملت است كه هميشه زبانزد عام و خاص بوده است.


افتتاح شركت پارت پاپيروس
طرح شركت پارت پاپيروس با استفاده از تسهيلات بانك صنعت و معدن مراحل اجرايي خود را گذرانده و به بهره‌برداري رسيد. براي اين واحد توليدي كه انواع كاغذ توليد مي‌كند مبلغ دو ميليون و ٧٠٠ هزار يورو تسهيلات ارزي و ٣١٠ ميليارد ريال تسهيلات داخلي به تصويب رسيده است. شركت پارت پاپيروس در استان خراسان رضوي احداث شده و براي ٩٠ نفر اشتغال مستقيم ايجاد كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون