• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3721 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ دي

پيشخوان

رهبر انقلاب درگذشت علي شريعتمداري را تسليت گفتند
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي درگذشت دانشمند مكرم دكتر علي شريعتمداري را تسليت گفتند. متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:
بسم‌الله الرّحمن الرّحيم
درگذشت دانشمند مكرّم جناب آقاي دكتر علي شريعتمداري رحمةالله عليه را كه سال‌ها در خدمت تحقيق و تاليف در زمينه علم و تربيت، عمر گرامي را صرف كرده و از اعضاء ديرين و ثابت شوراي عالي انقلاب فرهنگي بودند، به خاندان و بازماندگان ايشان تسليت عرض مي‌كنم و رحمت و مغفرت الهي را براي آن فقيد مسألت مي‌نمايم.

آيت‌الله هاشمي آسيب‌ها و رنج‌ها را تحمل كرد
آيت‌الله جوادي آملي گفت: درگذشت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني نشان داد انسان مي‌تواند يك عمر درست زندگي كند و در راه هدف بلند خود، هر آسيب و رنجي كه به او رسيد را تحمل كند. به گزارش «انتخاب»، اين مرجع تقليد در ديدار جمعي از مديران و مسوولان سازمان هنري رسانه‌اي اوج اظهار داشت: درگذشت آيت‌الله هاشمي نشان داد انسان مي‌تواند يك عمر درست زندگي كند و در راه هدف بلند خود، هر آسيب و رنجي كه به او رسيد را تحمل كند. او در ادامه نخستين قدم انسان در مسير هنرمند شدن را شناخت خود عنوان و بيان كرد: نخستين قدم در هنرمند شدن اين است كه انسانِ هنرمند، خود را بشناسد تا بعد بتواند خوابيده‌ها و افراد ساكن را بيدار و پويا كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون