• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3721 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ دي

قول و قرارهاي تازه براي نجات بافت‌هاي فرسوده تهران

  2 خرداد: در نشستي به همراهي وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان نوسازي شهر تهران، بسته تشويقي نوسازي كلانشهر تهران تصويب شد.
  19 تير: خبرگزاري ايسنا در گزارشي اطلاع داد كه در تهران 205 هزار پلاك ثبت شده فرسوده وجود دارد. براساس اين گزارش از صد در صد پلاك‌هاي فرسوده تهران با تمام برنامه‌ها و پروژه‌ها تنها حدود 34 درصد، 71 هزار پلاك، نوسازي شده‌اند و سرنوشت بقيه در هاله ابهام است.
  26 شهريور: معاون وزير راه و شهرسازي گفت: «در مذاكراتي كه با انبوه‌سازان داريم در حال نهايي كردن مدلي تحت عنوان «زمين صفر» هستيم كه فعلا در بافت‌هاي فرسوده و ناكارآمد اجرا مي‌شود. درخواست ما از انبوه‌سازان اين است كه فعاليت و مشاركت بيشتري در نوسازي بافت‌هاي فرسوده و ناكارآمد از خود نشان دهند؛ زيرا با وجود ارايه بسته‌هاي تشويقي و تسهيلات متنوع از سوي دولت، عكس‌العمل چنداني را از سوي انبوه‌سازان شاهد نيستيم.»
  14 مهر: معاون وزير راه و شهرسازي از اولويت دولت براي تسهيل ساخت‌هاي نهاد مردمي و نهادهاي توسعه‌گر است، گفت: «رديف‌هاي اعتباري جهت بهسازي بافت‌هاي فرسوده كلانشهرها را افزايش مي‌دهيم.»

وامروز
رييس انجمن انبوه‌سازان تهران خبر داد: «با مذاكراتي كه با دولت انجام شده انجمن انبوه‌سازان در حال ورود به فاز اجرايي نوسازي بافت فرسوده تهران است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون