• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3737 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۶ بهمن

انتقاد لاريجاني از اظهارات سخيف ترامپ:

نارس بودن مسوولان برخي كشورها براي آنها ايجاد مشكل كرده است

رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون كشور ما مشكلات زيادي را از جمله جنگ و تحريم تحمل كرده است و در مساله هسته‌اي نيز فشارهاي زيادي را به كشور وارد كردند.
به گزارش خبرآنلاين، علي لاريجاني در همايش اردستاني‌هاي مقيم تهران با اشاره به موقعيت ژئوپليتيك جمهوري اسلامي ايران گفت: در منطقه طي 38 سال گذشته مشكلات زيادي را تحمل كرده‌ايم. دوره تجزيه طلبي و جنگ تحميلي، تحريم‌هاي متعدد اقتصادي و چالش هسته‌اي نظام جمهوري اسلامي ايران را از پختگي در حوزه‌هاي منطقه‌اي و بين‌المللي برخوردار كرده است.
وي ادامه داد: رفتار منطقي و توام با انديشه جمهوري اسلامي ايران را اگر با هذيان گويي برخي كشورهاي بزرگ مقايسه كنيم، نشان مي‌دهد نارس بودن برخي مسوولان اين كشورها براي خود اين كشورها و سايرين ايجاد مشكل كرده است.
لاريجاني افزود: خاورميانه داغ‌ترين منطقه جهان از حيث ناامني و نزاع‌هاي داخلي است، تقريبا اكثر كشورهاي منطقه ناامن هستند. در چنين شرايطي ايران يك رفتار سنجيده و به هنگام در تصميمات خود دارد كه منجر به تداوم امنيت پايدار شده است. وزانت ايران و ملت آن بيشتر از گذشته شده است كه اين مساله براي ما دستاوردهاي زيادي داشته، دارد و خواهد داشت. به يقين ظرفيت مديريتي كشور، توان مديريت آينده را دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون