• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3776 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ فروردين

سرمربي تيم ملي فوتسال بهانه نياورد

حسين شمس سرمربي سابق تيم ملي فوتسال

جاي تاسف دارد كه بازي تداركاتي برگزار مي‌كنند، اما علي صانعي سرمربي تيم زير 20ساله‌ها به همراه تيم نمي‌رود. كجاي دنيا چنين اتفاقي را مشاهده مي‌كنيد؟ اگر سرمربي در كنار تيم نباشد مي‌تواند اشتباه‌هاي بازيكنانش را رصد كند؟ پس هدف از اين اردو چه بوده است؟ آيا آقايان به دنبال برگزاري دور همي بودند تا بروند از برج ايفل ديدن كنند؟نمي‌دانم كه در كميته‌ فوتسال چه مي‌گذرد. از آن طرف تيم‌ ‌ملي بزرگسالان ما مقابل كرواسي نخستين باخت خود را تجربه مي‌كند و سرمربي‌اش مي‌گويد كه زمين استاندارد نبوده و بازيكنانم به هماهنگي نرسيده‌اند. مگر بازيكنان‌تان را از آفريقا آورده‌ايد كه هماهنگ نشده‌اند. از آقايان مي‌خواهم درست مصاحبه كنند و حداقل بگويند بازي تداركاتي بوده و نتيجه‌ براي‌شان اهميتي نداشته است، اما اينكه مي‌گويند زمين كج بوده و بازيكنان‌مان تجربه نداشتند بهانه است. اين حرف‌ها براي خودشان شايد قانع‌كننده باشد، اما براي ما ارزش ندارد.
 در عرض دو روز سه فاجعه در فوتسال اتفاق مي‌افتد. ابتدا سرمربي تيم‌ ‌ملي به همراه تيم نمي‌رود. سپس براي نخستين بار از كرواسي شكست مي‌خوريم و سومين فاجعه هم افتضاحي است كه در ليگ يك به بار آورده‌اند و نمي‌خواهند راي كميته‌ انضباطي را اجرا كنند. اين نخستين بار در تاريخ است كه اهميتي به راي كميته‌ انضباطي نمي‌دهند و تيمي كه محروم شده را كنار نمي‌گذارند. واقعا فوتسال ما تا اين حد بي‌صاحب شده كه چنين فجايعي را بايد در آن ببينيم؟
 مگر مي‌شود سرمربي را با خودشان نبرند؟ وقتي سرمربي نيست بايد به سفارت فرانسه اعلام مي‌كردند تا ويزاي صانعي درست نشود ما هم نمي‌رويم. متاسفانه كسي در كميته‌ فوتسال پاسخگو نيست و ما اين حرف‌ها را مي‌زنيم و كسي ككش هم نمي‌گزد. كفاشيان به عنوان سرپرست كميته‌ فوتسال پاسخي براي اين فجايع دارد؟ اهالي اين رشته خون دل مي‌خورند اما صاحبش مشخص نيست. معتقدم كه ترابيان نبايد به فرانسه مي‌رفت. او الان چه سمتي در تيم دارد؟ اميدوار بوديم اين سفر انجام نمي‌شد و در اعتراض به سفارت فرانسه مي‌گفتند ويزاي سرمربي ما بايد صادر شود تا برويم. حتي مي‌توانستند بازي‌ها را چند روز به عقب بيندازند تا مشكل سرمربي تيم‌ ‌ملي برطرف شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون