• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3776 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ فروردين

حاجي به جاي مرعشي رييس شوراي ستاد انتخاباتي اصلاح‌طلبان تهران شد

اصلاح‌طلبان در پي مصوبات شوراي عالي سياستگذاري به دنبال فراهم كردن ساختارهاي عرفي براي انتخابات رياست‌جمهوري هستند.
به همين دليل نيز در نخستين گام شوراي ستاد انتخاباتي اصلاح‌طلبان تهران تشكيل و حسين مرعشي مسووليت آن را به عهده گرفت. اما روز گذشته اعلام شد در راس اين شورا تغييري رخ داده و مرتضي حاجي، به جاي حسين مرعشي رياست شوراي ستاد انتخاباتي اصلاح‌طلبان تهران را به عهده گرفته است.
به گزارش ايسنا، با پيشنهاد سيد حسين مرعشي و تاييد هيات رييسه شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان، مرتضي حاجي رييس شوراي ستاد انتخاباتي اصلاح‌طلبان تهران شد.
پيش از اين در نخستين جلسه شوراي ستاد تهران حسين مرعشي با اكثريت آرا به عنوان رييس ستاد تهران انتخاب شده بود.
حسين مرعشي در اين رابطه گفت: آقاي حاجي از قبل گزينه مورد نظر من بودند و اين مدت به دليل اينكه ايشان در سفر بود من اين سمت را قبول كردم.
مرعشي در تاييد خبر كناره‌گيري‌اش از رياست شوراي ستاد انتخاباتي اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري برنا گفت: آقاي حاجي از قبل گزينه مورد نظر من بودند و اين مدت به دليل اينكه ايشان در سفر بود من اين سمت را قبول كردم.
او ادامه داد: درست است من به اتفاق اكثريت آرا به رياست شوراي ستاد انتخاباتي اصلاح‌طلبان منصوب شده بودم، اما از ابتدا اعتقاد داشتم مرتضي حاجي مي‌تواند بهترين عملكرد را در اين جايگاه داشته باشد.
مرعشي در خاتمه گفت: در ستاد مي‌مانم و فعاليت خواهم كرد. مرتضي حاجي نيز در گفت‌وگو با «اعتماد» ضمن تاييد اين خبر اعلام برنامه‌ها و نحوه فعاليتش را موكول به زمان ديگري كرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون