• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3786 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳۰ فروردين

پاسخ عارف به نامه 9 اصلاح‌طلب درباره ليست شوراها

پاك‌دستي شرط ما است

همراه با گفتارهايي از: علي نوذرپور، سعيد معيدفر و ...

گروه سياسي| پس از نامه 9 چهره شاخص اصلاح‌طلب به شوراي عالي سياست‌گذاري اصلاح‌طلبان مبني بر اينكه پاك‌دستي را در تهيه ليست مورد حمايت اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها بر هر چيز اولويت دهند، اكنون رييس فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه پاكدستي يكي از دو شاخصه وتوكننده شوراي عالي اصلاح‌طلبان در تهيه ليست انتخابات شوراهاست، با اشاره به برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري گفت: اميدواريم راي روحاني بيشتر از دوره نخست باشد. به گزارش ايلنا، جمله‌هاي كليدي اظهارات محمدرضا عارف به شرح زير است:
 به اعضاي شوراي عالي سياستگذاري كه براي شوراها ثبت‌نام كرده‌اند، اعلام كرده‌ايم در تهيه ليست‌ها هيچ نقشي نخواهند داشت و در جلسه‌هايي كه تصميم‌گيري مي‌كنيم، حتي در استان‌ها نبايد كانديداها شركت كنند.
  از احزاب و اعضاي حقوقي شوراي عالي خواهش كرديم كه نمايندگانش در اين شورا را تغيير دهند و اگر اعضاي حقيقي در برخي بخش‌ها حضور داشته باشند، بدون حضور آنها تصميم‌گيري مي‌شود. شرايط و ضوابط روشن و خوبي داريم و اميدواريم ليست قوي و جامع بر اساس شايسته‌سالاري ارايه كنيم.
 حضور و كانديداتوري افراد در انتخابات طبيعي است و نمي‌توان از اين حضور جلوگيري كرد. كانديداي اصلي ما روحاني است و اميدواريم با حضور فعال او و انسجامي كه ما داريم، راي روحاني در دوره دوم بيشتر از دوره نخست باشد. حضور آقاي جهانگيري طبيعي است كه اگر به هر دليلي لازم شد، كار را دنبال كنيم.
   از نامه 9 چهره اصلاح‌طلب درباره نحوه تهيه ليست شوراهاي شهر و روستا تشكر مي‌كنم و در ثاني بايد بگويم كه ما در تهيه ليست‌هاي انتخابات شوراها، دو شاخص وتوكننده داشتيم كه يكي از اين دو شاخصه، همان بحث پاكدستي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون