• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3805 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ ارديبهشت

گشتي در جهان شاعرانه عباس صفاري

انتشارات «آرادمان» در اين دوره از نمايشگاه كتاب تهران با چند اثر تازه حضور دارد كه از آن جمله مي‌توان به دو كتاب در حوزه شعر اشاره كرد. كتاب «پرتاب بومرنگ» با عنوان فرعي «گشتي در جهان شاعرانه عباس صفاري»، در نقد، تحليل و بررسي شعرهاي اين شاعر معاصر، به انضمام تعدادي از شعرهايش يكي از آثاري است كه توسط اين انتشاراتي منتشر
شده است.  
اين كتاب در 333 صفحه، با طرح جلدي برگرفته از يكي از نقاشي‌هاي عباس صفاري انتشار يافته و در آن شعرها و متن‌هايي از چهره‌هايي همچون منوچهر آتشي، محمدعلي سپانلو، محمدرحيم اخوت، شمس لنگرودي، حسين نوش‌آذر، حافظ موسوي، حسين سناپور، اردشير رستمي، هما سيار، گروس عبدالملكيان، لادن نيكنام، مجتبي پورمحسن، ناصر شاهين‌پر، عليرضا بهنام، عالمه ميرشفيعي، ميلاد كاميابيان، سيدفرزام حسيني،فرزانه قوامي، عباس سليمي، آنگيل، پوريا سوري، سعدي گلبياني ، ربابه ميرغياثي  و... منتشر شده است.  در پايان كتاب نيز گزيده‌اي از اشعار كتاب‌هاي بررسي شده و جديد اين شاعر پراقبال بيش از يك دهه گذشته، آورده شده است. «پرتاب بومرنگ» را نشر آرادمان به ‌بهاي 25000 تومان منتشر كرده است.  «خواب‌هاي طلايي با عاشقانه‌هاي عليرضا بهرامي» ديگر كتاب آرادمان است.
اين كتاب آرت‌تراپي حاصل تلفيق الگوهاي نقاشي طراحان جهاني و شعرهاي عاشقانه عليرضا بهرامي است. اين كتاب از سري كتاب‌هاي هنر رنگ‌آميزي خلاق و آرامش بخش است كه اخيرا بر سطح جهاني و داخلي رونق يافته و اين بار براي نخستين بار با تلفيق شعرهاي كوتاه عاشقانه منتشر شده است.
در اين كتاب، در كنار مجموعه‌اي از طرح‌ها و الگوهاي نقاشي طراحان بين‌المللي، گزيده‌ برش‌هايي از شعرهاي عاشقانه عليرضا بهرامي از كتاب‌هاي منتشر شده‌ او با نام‌هاي« تا آخر دنيا برايت مي‌نويسم»، «وقتي‌كه برف مي‌بارد»، «اصلا مهم كه نيست»، «غم صداي تو يعني...»، «پروانه‌اي سرگردان در شهر» و «اقيانوس آرام» و نيز مجموعه‌هاي زير چاپ: لندن – 1939 (فارسي- اوكرايني)، سوت زدن به زبان مادري (فارسي-  عربي)، يك ويولن بزرگ براي جشن تولد و ياد تو (كتاب صوتي)، آمده است.  در مقدمه كتاب ذكر شده است: اين طرح‌ها طوري طراحي شده‌اند كه انگار عشق را، هم در داخل و هم در خارج خطوط جست‌وجو و درنهايت كشف مي‌كنيد...  نشر آرادمان كتاب «خواب‌هاي طلايي» را در 600 صفحه قطع خشتي و شمارگان هزار نسخه، به‌بهاي 12000 تومان منتشر و در نمايشگاه كتاب تهران عرضه كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون