شبكههاي مجازي رقيب جدي صداوسيما
هادي خانيكي: گاهي رسانههاي بزرگ مانند زمان مناظره تصوير كنش ميان رقباي سياسي را نشان ميدهند، گاهي هم با تاكيد بيشتر روي بخشي از حرفهاي آنها انگارهاي از نامزدهاي مختلف ايجاد ميكنند و البته آنچه توسط مخاطب درك ميشود گاهي مستقل از آن قصد اوليهاي است كه رسانه دارد. از سوي ديگر پاي رسانههاي خردتر مانند شبكههاي مجازي مطرح است كه در چندين انتخابات گذشته به عنوان رقيبي جدي براي صداوسيما مطرح شده است. اما چه رسانه بزرگ و چه رسانه كوچك، نكته مهم اين است كه عملكرد آنها بايد منجر به كنش سياسي شود. بايد ديد اين رسانهها چه گروههايي را ميتوانند پاي صندوق راي بياورند و چه رايي از آنها بگيرند.