• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3807 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۵ ارديبهشت

فدراسيون قول داده تيم ملي را به مسابقات برون‌مرزي اعزام كند

كار سخت است اما بايد به جلو حركت كنيم

حسين عسگري سرمربي تيم ملي دوچرخه سواري

مي‌خواهم برنامه‌ريزي دراز مدت براي جوان‌ها انجام گيرد تا پشتوانه‌سازي خوبي براي تيم ملي داشته باشيم و بهتر از گذشته پيش برويم. من در جلسه كميته فني، تيم ملي كوهستان را مثال زدم كه بهترين اردوها و امكانات در سه سال گذشته براي‌شان فراهم شد و اكنون آنها در قهرماني آسيا صاحب مدال شدند. ما براي تيم ملي برنامه‌هاي مختلفي داريم. حالا نه در ماده تعقيبي اما در بقيه ماده‌ها با برگزاري اردوي‌هاي مداوم و حضور در مسابقات بيشتر امكان مدال‌آوري وجود دارد. يكي از برنامه‌هايي كه من به آن تاكيد دارم افزايش مسابقات تك‌مرحله‌اي و جايزه بزرگ است تا ركابزنان آمادگي نسبي خود را حفظ كنند.
فدراسيون قول داده تيم ملي را به مسابقات برون مرزي اعزام كند. يكي ديگر از مواردي كه فدراسيون مي‌تواند به ركابزنان كمك كند انگيزه‌سازي است و ركابزنان وقتي بدانند فدراسيون از آنها حمايت مي‌كند ديگر هيچ چيزي نمي‌تواند مانع‌شان شود و انگيزه مضاعف پيدا مي‌كنند.
مسووليتي كه گرفتم، كوچك نيست. دوچرخه‌سواراني كه قبلا بودند مسابقات زيادي رفته بودند و ترس از هيچي نداشتند. اما اكنون نيروهاي جواني داريم كه نياز است بيشتر بر روي‌شان كار شود، مسابقات بيشتري بروند و براي‌شان انگيزه‌سازي شود. حتي من پيشنهاد دادم از لحاظ روحي و رواني نيز در اردوها با آنها كار شود. با وجود اينكه كار سخت است اما بايد به جلو حركت كنيم و برنامه تداركاتي بيشتري براي نيروهاي جوان داشته باشيم تا تجربه‌شان بيشتر شود و سعي كنيم رشد خوبي داشته باشيم. در اين صورت حتي چندين سال از ركابزنان مي‌توانيم استفاده كنيم.
سيامك ادبي را به عنوان سرپرست كل اردوها معرفي كردم. او واقعا فرد قابل اطميناني است و همه روي سر او قسم مي‌خورند. رسول هاشم كندي و حميد سجادي را نيز به عنوان مربي معرفي كرده‌ام. آنها افراد زحمتكشي هستند كه از تيم ملي و ركابزنان شناخت دارند. البته افراد ديگري هم هستند مانند خيلي از همدوره‌اي‌هاي من كه اگر برنامه اردوهاي تيم ملي در رده‌هاي مختلف بيشتر شود، مي‌توان با هماهنگي فدراسيون از تجربه آنها استفاده كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون