• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3822 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ خرداد

رييس فراكسيون زنان مجلس:

نام نمايندگاني كه با ليست اميد بالا آمدند و خيانت كردند، منتشر شود

گروه سياسي| رييس فراكسيون زنان مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: فراكسيون اميد بايد ليست كساني را كه با نام اميد در مجلس بالا آمدند و به آن خيانت كردند، منتشر كند. به گزارش ايرنا، جمله‌هاي كليدي اظهارات پروانه سلحشوري، نماينده اصلاح‌طلب مردم تهران به شرح زير است:
  ما در انتخاب رييس و نواب رييس با فراكسيون‌هاي مستقلين ولايي و نمايندگان ولايي توافق داشتيم و راي خوب هم آوردند ولي فراكسيون‌هاي ديگر در دبيران و ناظران به عهدشان وفا نكردند و بي‌اخلاقي كردند.
 آنان درمورد نامزدهاي دبيري و ناظر همان 6-6 كه بسته بودند را عملي كردند و همه نقش‌ها با فراكسيون مستقلين بود.
 آنهايي كه هويت خاصي ندارند هر دفعه با يك عده مي‌پرند از اين رو من تاكيد مي‌كنم كه بايد ليست كساني كه با اميد بالا آمدند و به آن خيانت كردند، منتشر شود و شفاف‌سازي صورت گيرد.
 اگر مطهري هم راي آورد فقط به خاطر اين بود كه ما بازي آنها را فهميديم كه مي‌خواهند اين نماينده را بيندازند، دست‌شان را خوانديم و اجازه نداديم كه اين نامزد نايب‌رييس را بيندازند.
  فراكسيون مستقلين در ليست نواب رييس مجلس به سمت ما آمد و در 9 نفر بقيه (دبيران و ناظران) با نمايندگان ولايي بست، ما آن قدر متعهد بوديم كه ليست جدا نداديم ولي آنها ديشب نام اميرآبادي و محمد آشوري را كنار گذاشتند ولي صبح نام اين دو را منتشر كردند.
 تعهد كجاست؛ من مي‌گويم سياست بي‌اخلاق، سياست اسلامي نيست.
  فراكسيون اميد بايد درس بگيرد، بعدا كار تشكيلاتي با آنان مفهومي نخواهد داشت.
 فراكسيون اميد مجلس بايد جلسه برگزار كند و نام افرادي كه به نام اميد مي‌آيند و اميد را زير پا مي‌گذارند را منتشر كند تا مردم شهرهاي‌شان آنان را بيشتر بشناسند و اعتماد نكنند.
  اين افراد در ماه مبارك رمضان اخلاق را زير پا گذاشتند، البته برنده ما و مردم هستيم چون مردم همه را مي‌شناسند.
 آنها كه ادعاي مسلماني دارند نبايد سياست ماكياوليستي نشان مي‌دادند.
 رسول خضري نماينده پيرانشهر و محمد قسيم عثماني نماينده بوكان چرا بايددر انتخابات هيات رييسه بيفتند؟ اين نشان مي‌دهد كه سياست مجلس دهم اين بود كه اقليت‌هاي مذهبي و زن را حذف كند ولي افتخار ليست اميد اين بود كه هم زنان و هم اقليت‌ها در ليست باشند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون