• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3825 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

سپاه پاسداران: ريخته شدن هيچ خون پاكي را بدون انتقام نمي‌گذاريم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اطلاعيه‌اي با تشريح اقدام تروريستي صبح ديروز تهران تاكيد كرد: ريخته شدن هيچ خون پاكي را بدون انتقام نمي‌گذاريم و براي حفاظت از جان مردم لحظه‌اي درنگ نخواهيم  كرد.
به گزارش ايسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي به تشريح اين اقدام ددمنشانه پرداخت. متن كامل اين اطلاعيه به اين شرح است: همان‌گونه كه اطلاع‌رساني شده است در ساعت 10:15 صبح امروز (ديروز) سه نفر تروريست در پوشش مراجعه به نمايندگان با ورود به درب مراجعات مردمي مجلس شوراي اسلامي و درگيري با پاسدار محافظ درب، وي را به شهادت رسانده وبا ورود به سالن مراجعات، مردم در انتظار ملاقات با نمايندگان خود را به رگبار بستند كه متاسفانه در اين حمله وحشيانه تعدادي از هموطنان بي گناه ما به شهادت رسيدند.
در ادامه تروريست‌ها تلاش داشتند وارد ساختمان مجلس شوراي اسلامي شوند كه با عكس‌العمل به موقع يگان حفاظت مجلس مجبور به پناه بردن به يكي از طبقات ساختمان مراجعات مردمي شدند كه در مواجهه با كارمندان اين ساختمان نيز تعدادي ديگررا به شهادت رساندند.  
با ورود قاطعانه يگان ويژه حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و كمك و پشتيباني نيروي مقتدر انتظامي درمدت يك ساعت تروريست‌ها در محل اختفاي خود به محاصره درآمده وسرانجام همه آنها به هلاكت رسيدند. يادآوري اين نكته حائز اهميت است كه در طول اين درگيري‌ها مجلس شوراي اسلامي جلسه علني خود را در نهايت امنيت و آرامش ادامه داده و اقدام جنايتكارانه تروريست‌ها هيچ اختلالي در كار مجلس ايجاد نكرد. همزمان با اين اقدام تروريستي دو نفر ديگر از تروريست‌ها با ورود به صحن حرم مطهر امام خميني(ره) و به شهادت رساندن يك كفشدار مردمي، با اقدام به موقع نيروي انتظامي مواجه وهر دو به هلاكت
رسيدند.
افكار عمومي مردم جهان به ويژه ملت ايران اين اقدام تروريستي را كه يك هفته پس از جلسه مشترك رييس‌جمهور امريكا با سران يكي از دول مرتجع منطقه كه پيوسته حامي تروريست‌هاي تكفيري است را بسيار معنادارو بر عهده گرفتن مسووليت آن توسط داعش را بيانگر دست داشتن آنها در اين اقدام سبوعانه مي‌داند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ثابت كرده است ريخته شدن هيچ خون پاكي را بدون انتقام نمي‌گذارد و همان‌طور كه امروز نيز با كمك نيروي انتظامي تمامي اين تروريست‌ها را به هلاكت رساند، به ملت ايران اطمينان مي‌دهد براي صيانت از امنيت ملي كشور و حفاظت از جان مردم عزيز لحظه‌اي درنگ نخواهد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون