• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3825 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

وزارت كشور: اوضاع به صورت كامل در كنترل عوامل امنيتي و انتظامي قرار دارد

وزارت كشور در اطلاعيه‌اي درخصوص وقايع تروريستي روز گذشته در تهران اعلام كرد: در مجموع بر اساس گزارش‌هاي دريافتي در دو واقعه ديروز، تعداد 12 نفر از هموطنان شهيد و 42 نفر نيز مجروح شده‌اند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني وزارت كشور، درپي بروز 2 واقعه تروريستي ظرف روز جاري در تهران و با عنايت به انتشار برخي اخبار ضد و نقيض در خصوص اين حوادث، اطلاعات دقيق و نكات ذيل به استحضار ملت شريف ايران مي‌رسد. متن كامل اين اطلاعيه به اين شرح است. درپي بروز 2 واقعه تروريستي ظرف روز جاري (ديروز) در تهران و با عنايت به انتشار برخي اخبار ضد ونقيض در خصوص اين حوادث، اطلاعات دقيق و نكات ذيل به استحضار ملت شريف ايران مي‌رسد.
1- دو تيم تروريستي به صورت همزمان در حاشيه مرقد امام راحل(ره) و ساختمان اداري مجلس شوراي اسلامي، با تحركات تروريستي كور تلاش كردند فضاي آرام و امنيت موجود در كشور را تحت‌الشعاع قرار دهند.
2- تيم تروريستي اول متشكل از دو نفر حوالي ساعت 10:30 وارد محوطه مرقد امام شد. نفر اول با انفجار انتحاري و نفر دوم پس از تيراندازي كور در درگيري با ماموران به هلاكت رسيد.
3- تيم تروريستي دوم متشكل از چهار نفر همزمان با عمليات تيم اول سعي كرد وارد ساختمان اداري مجلس شوراي اسلامي شود كه پس از واكنش ماموران يك نفراز آنان در انفجار انتحاري و سه نفر ديگر پس از تيراندازي‌هاي كور و تلاش براي حضور در طبقات فوقاني ساختمان اداري مجلس شوراي اسلامي، در درگيري با ماموران به هلاكت مي‌رسند.
4- در مجموع بر اساس گزارش‌هاي دريافتي در دو واقعه، تعداد 12 نفر از هموطنان شهيد و 42 نفر نيز مجروح مي‌شوند.
5- هر دو واقعه خاتمه يافته و اوضاع به صورت كامل در كنترل عوامل امنيتي و انتظامي قرار دارد. اخبار تكميلي اين وقايع متعاقبا به استحضار ملت شريف خواهد رسيد.
6- براي بررسي ابعاد دقيق 2 واقعه رخ داده، جلسه شوراي امنيت كشور عصر ديروز به رياست وزير كشور تشكيل شد.
7- براي پيشگيري از انتشارِ اخبار خلافِ واقع لازم است، همه رسانه‌ها با اتخاذ رويكرد مسوولانه از انتشار هر گونه اخبار غيررسمي اجتناب كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون