• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3825 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

واكنش‌هاي توييتري مسوولان و فعالان سياسي به حادثه تروريستي ديروز تهران

ايلنا|  مسوولان و فعالان سياسي به عمليات‌هاي تروريستي صبح ديروز تهران واكنش نشان داده و خواستار حفظ وحدت و همدلي ميان مردم شدند. با اتمام عمليات تروريستي، برخي از مسوولان و فعالان سياسي در شبكه‌هاي اجتماعي و توييتر خود نسبت به اين حادثه واكنش نشان دادند.
  عبدالله‌ رمضان‌زاده از فعالان سياسي اصلاح‌طلب در اين ارتباط با توييتر خود نوشت: «اين حركات تروريزم كور است. همه در كنار نيروهاي امنيتي هستيم».
 حميد ابوطالبي، معاون سياسي نهاد رياست‌جمهوري نيز در توييتر خود نوشت: «اقدام تروريستي تهران اگر در اروپا يا هر جاي ديگري رخ مي‌داد، تلفات بسياري در برداشت؛ درود بر اقتدار و صلابت نيروهاي سپاهي، بسيجي، انتظامي و امنيتي ايران؛ جهان بايد نشان دهد تروريسم محكوم است و تهران، پاريس و لندن، يا شرق و غرب نمي‌شناسد؛ و براي مبارزه با آن بايد استوارتر، منسجم‌تر و يكپارچه‌تر حركت كنيم».
  آذر منصوري، عضو شوراي مركزي حزب اتحاد ملت هم در توييتر خود نوشت: «در اين شرايط پرالتهاب بايد به هشدارهاي امنيتي توجه داشت. مردم اجازه دهند نيروهاي امنيتي و انتظامى به وظايف خود عمل كنند. نقش صدا و سيما در دادن اطلاعات دقيق و صحيح به مردم و نيز حفظ آرامش در جامعه در چنين شرايطي بسيارمهم است. چو ايران نباشد تن من مباد / بدين بوم و بر زنده يك تن مباد. همه با هميم».
  محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز نوشت: «اين ماجرا تمام مي‌شود. خونسردي خود را حفظ كنيد. عوامل حادثه به زودي معرفي مي‌شوند. عذابي سخت در انتظار سران تروريست‌ها خواهد بود. قصاصِ ما سخت و به‌يادماندني است.»
  سيدعباس صالحي معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي هم در توييتر خود نوشت: « جامعه ايراني، تجربه گذار از تروريسم كور را داشته است. ايران، متحدتر مي‌شود.»
  محمدعلي ابطحي، معاون پارلماني رييس دولت اصلاحات هم در توييتر خود نوشت: «تنها، محكوم كردن يكپارچه حملات تروريستي داعش در تهران، از سوي همه ايرانيان و همه جناح‌ها، راه را بر تكرار آن مي‌بندد. تروريست جناح نمي‌شناسد».
  محمدرضا عارف، رييس فراكسيون اميد مجلس نيز در توييتر خود نوشت: «با وحدت و همدلي در داخل كشور و هوشياري نهادهاي امنيتي و نظامي اجازه ماجراجويي به تروريست‌ها را نمي‌دهيم».
  حسام‌الدين آشنا، مشاور رييس‌جمهور هم در توييتر خود نوشت: «تروريست‌ها حرم بنيانگذار نظام و قلب تپنده مردمسالاري ديني را هدف گرفتند. گفتمان ضد انتخاباتي يك تله تروريستي است، وارد بازي آنها نشويم.»
  مصطفي تاج‌زاده، معاون سياسي وزير كشور دولت اصلاحات نيز در توييتر خود نوشت: «ايرانيان مانند همه ملت‌هاي زنده دنيا در انتخابات با يكديگر به‌ رقابت مي‌پردازند و در عين حال در برابر تروريست‌ها يكپارچه مي‌ايستند. اتحاد ايران».

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون