• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3845 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۳ تير

نماينده ولي فقيه در سپاه:

در هسته‌اي نقد داديم و نسيه گرفتيم

گروه سياسي| نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: قدرت دفاعي ما تضمين بقاي انقلاب اسلامي و يك اهرم براي بازدارندگي است. به گزارش انتخاب، جمله‌هاي كليدي اظهارات علي سعيدي در همايش بزرگ روحانيون استان فارس كه همزمان با هفته بازخواني و افشاي حقوق بشر امريكايي برگزار شده بود را در ادامه مي‌خوانيد.
  ‌ اساسي‌ترين راهبرد امريكا براي سلطه بر جهان با تبديل راهبردهاي سخت و نيمه سخت به تحريم و تعامل دنبال مي‌شود. تحليل امريكا پس از سقوط شوروي اين بود كه دو تهديد سرخ و سبز متوجه امريكاست كه تهديد سبز احياي گسل بالقوه جهان اسلام با محوريت انقلاب اسلامي ايران است، اگر انقلاب اسلامي بتواند به اهدافش دست پيدا كند امريكا را با چالش‌هاي جدي مواجه مي‌كند.
  ‌ شاخصه‌هاي انقلاب اسلامي در مقايسه با انقلاب شوروي، جهان‌بيني و ايدئولوژي الهي، رهبري الهي، انگيزه و اراده انقلابيون و نفوذ مردمي و رابطه مردم با رهبري است و امروز انقلاب اسلامي در بسياري از كشورهاي جهان نفوذ معنوي دارد.
  ‌ پشتيباني امريكا از صدام، دخالت نظامي نظير كودتاي نوژه و دخالت نيمه سخت نظير فتنه 88 نمونه‌هايي از توطئه‌هاي امريكا هستند؛ امروز «تعامل» ابزار امريكا براي «نفوذ» شده است، معلوم شده هدف آنها فراتر از هسته‌اي بوده و وقتي نتوانستند به هدف خود برسند به جاي اول بازگشتند، نقد داده‌ايم و نسيه گرفته‌ايم.
  ‌ امروز قانون اساسي بار سنگيني مانند انتخاب خبرگان، قوه مجريه، قوه مقننه و شوراهاي اسلامي را بردوش مردم قرار داده است، آيات قرآن در تزكيه و تعليم، نظام حكومت و آموزش و پرورش را تشريح مي‌كند و دولت‌ها در اسلاميت نظام نقش دارند.
  ‌ امريكا سه برنامه حمايت از عناصر غرب‌گرا و غرب‌باور، شرطي‌سازي افكار عمومي مردم و تقويت جريان تكنوكرات‌هاي متمايل به غرب را در دستور كار دارد.
  ‌ انقلاب اسلامي براي خنثي‌سازي توطئه‌هاي امريكا شش اصل مهم را اجرايي كرده است، اين اصول، حمايت و تكيه بر محور مقاومت، مقابله با نظام سلطه و استكبار، تغيير در معادله قدرت، شكست توطئه جنگ درون تمدني، تكيه بر قدرت دفاعي ملي و سلاح بومي و تكيه بر استحكام دروني قدرت هستند.
  ‌ امريكايي‌ها تا سال 2010 جنگ مستقيم را دنبال مي‌كردند اما اكنون به جنگ نيابتي روي آورده‌اند، دلارهاي عربستان و امارات در جهت مقابله با انقلاب اسلامي ايران مصرف مي‌شوند و امروز مي‌بينيم امريكايي‌ها جيب عربستان را خالي كردند.
  ‌ «برخي مي‌گويند پولي كه صرف موشك مي‌كنيم اگر خرج كارهاي ديگر كنيم خيلي بهتر است»، اگر ليبرال دموكراسي با منطق پيش رفته چرا بودجه نظامي امريكا و اروپا افزايش پيدا مي‌كند؟ اگر امروز سلاح نداشتيم چه اتفاقي مي‌افتاد؟ قدرت دفاعي ما تضمين بقاي انقلاب اسلامي است و قدرت موشكي ما يك اهرم براي بازدارندگي است. تا مادامي كه بر اصول انقلاب اسلامي پايبنديم تقابل ادامه دارد و استقامت تنها راه پيروزي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون