• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3859 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۳۱ تير

ويژه

پايان احداث خط لوله گاز دامغان به نكا

 مديرعامل شركت گاز مازندران گفت: احداث خط لوله گاز دامغان به نكا به پايان رسيده و تا 10 روز آينده به بهره‌برداري خواهد رسيد. محمد اسماعيل ابراهيم‌زاده با بيان اينكه هم اكنون منتظر تعيين محل افتتاح و تعيين زمان از سوي وزارت نفت و شركت ملي گاز ايران هستيم، افزود: با احداث اين خط كمبود گاز مورد نياز استان‌هاي سمنان، گلستان، مازندران، خراسان شمالي، خراسان رضوي و خراسان جنوبي رفع مي‌شود. وي تصريح كرد: اين خط انتقال استراتژيك بوده و با بهره‌برداري از آن در هفته دوم مرداد مي‌تواند استمرار و پايداري گاز مازندران در تمام فصول سال خصوصا در زمستان كه مردم شريف مازندران نگراني افت فشار گاز را داشته‌اند، برطرف كند.

پتروشيمي جم؛  واحد برگزيده صنعتي سال

شركت پتروشيمي جم در مراسم بزرگداشت روز ملي صنعت و معدن به عنوان واحد برگزيده صنعتي سال 1396 معرفي شد و با اهداي تنديس و لوح سپاس از اين واحد صنعتي تقدير به عمل آمد.مراسم بزرگداشت روز ملي صنعت و معدن استان بوشهر به منظور تجليل و قدرداني از توليد كنندگان برگزيده در محل سالن همايش اداره كل تامين اجتماعي استان با حضور مسوولان استاني و كشوري برگزار شد. رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در لوح سپاس خود خطاب به مهندس مير افضلي، مديرعامل شركت پتروشيمي جم آورده است: رونق اقتصادي جامعه و توسعه كشور، مرهون مديريت، خلاقيت و پشتكار تلاشگراني است كه با كارآفريني و توليد، تعالي و پيشرفت را وجه همت خويش قرار داده‌اند، تلاش ارزشمند حضرتعالي و همكاران گراميتان را در سالي كه مزين است به نام اقتصاد و مقاومتي «توليد و اشتغال» ارج نهاده و از نقش گرانبهاي پتروشيمي جم به عنوان واحد برگزيده صنعتي سال 1396 تجليل مي‌نمايم.

 

آغاز توليد خودرو كوييك سايپا از شهريورماه امسال

معاون برنامه‌ريزي جامع توليد گروه خودروسازي سايپا با حضور در نمايشگاه خودرو شيراز گفت: براساس پيش‌‌بيني‌هاي صورت گرفته و برنامه زمان‌بندي، توليد خودرو كوييك از شهريورماه سال جاري آغاز خواهد شد.  محمد قرباني خاطرنشان كرد: از زماني كه توليد محصول جديد قطعي مي‌شود و تا به توليد برسد، مراحل سفارش‌گذاري براي توليد قطعات خودروي جديد از سوي اين معاونت آغاز مي‌شود و برنامه‌ريزي براي توليد و حصول اطمينان از ايفاي تعهدات فروش انجام خواهد شد و براي هردو محصول كوييك و ساينا اتوماتيك نيز اين اتفاق افتاده است. وي تصريح كرد: فرآيند كار توليد كوييك و محصولات جديد، به صورت كار گروهي است و همه واحدهاي گروه سايپا در مقاطع مختلف درگير پروژه‌هاي جديد خواهند بود. قرباني با بيان اينكه ساينا خودرويي است كه در حال حاضر در سايپا توليد مي‌شود، گفت: براي توليد ساينا اتوماتيك با تامين گيربكس اتوماتيك، توليد اين محصول نيز در زمان پيش‌بيني شده آغاز و به بازار عرضه خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون