• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3860 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ مرداد

مهرعليزاده از ديدارهاي خاتمي و روحاني گفت

درخصوص شهرداري و مديريت شهري در حال مطالعه هستم

محسن مهرعليزاده يكي از پنج كانديداي اصلي شهرداري تهران ديروز در گفت‌وگو با سايت ايلنا با رد هرگونه پيشنهاد از سوي حسن روحاني براي پست دولتي و حضور در كابينه از تمايلش براي شهرداري گفت: «با توجه به اينكه از سال ۹۲ درخصوص شهرداري و مديريت شهري در حال مطالعه هستم، در آن زمينه بيشتر متمركز هستم و در حال پيش رفتن هستم ولي اگر به من بگويند براي انجام خدمت، به يك قسمت برو و نامه‌‌رسان بشو، من مي‌گويم چشم و درخدمت هستم.» او همچنين در پاسخ به اين سوال: «در صورتي كه شما شهردار تهران بشويد، براي انتخابات رياست‌جمهوري سال ۱۴۰۰ كانديدا خواهيد شد؟» گفت: «من صراحتا مي‌گويم برنامه‌اي براي انتخابات سال ۱۴۰۰ ندارم و همه توانم را براي حل و فصل مشكلات و معضلات تهران به‌كار خواهم بست.»
مهر عليزاده از ديدارهاي مستمر خاتمي و روحاني در يك ماه اخير خبر داد و گفت: در فاصله يك ماه و نيم گذشته پس از برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري و مشخص شدن نتايج آن، ديدارهايي بين آقاي روحاني و خاتمي هم انجام شده است. در آن ديدارها مسائلي از تبريك گفتن به آقاي روحاني به خاطر پيروزي قاطع‌شان در انتخابات رياست‌جمهوري و جلب راي مردم تا توصيه‌هاي كلان درخصوص رويكردهاي دولت آتي، چينش كابينه، ويژگي‌هاي دولت و توقعات مردم از دولت دوازدهم مطرح شده است. اين ديدارها فردي و خصوصي بوده و نمايندگي افراد يا جرياني را برعهده نداشته‌اند.
مهرعليزاده گفت: «من معتقد هستم دولت بايد افراد كارآمد را براي تصدي امور انتخاب كند. البته بنده اعتقاد دارم كه دولت آقاي خاتمي كارآمدترين دولت در طول تاريخ پس از انقلاب اسلامي است. همه شاخصه‌ها و معيارها همانند پاكدستي، رشد، توسعه و... نشان از موفقيت اين دولت در همه ادوار دارد؛ در نتيجه بديهي است كه براي موفقيت و افزايش كارآمدي از آن افراد يا افراد شبيه به آنها استفاده كند. تفكر و توانمندي آن افراد تضمين‌بخش براي موفقيت دولت است و آقاي روحاني هم بايد به اين مساله توجه داشته باشند اما اينكه بگوييم بايد دولت اصلاح‌طلب باشد چون ما از آنها حمايت كرديم، ممكن است براي برخي شايبه سهم‌خواهي داشته باشد در حالي كه جريان اصلاحات به دنبال سهم‌خواهي نيست. فارغ از سهم‌خواهي من معتقد هستم كه دولت دوازدهم بايد دولتي كارآمد باشد و با توجه به اينكه نيروهاي كارآمدي در جريان اصلاحات حضور دارند، اين انتظار وجود دارد كه دولت هم از اين نيروها استفاده كند.
رييس سازمان تربيت‌بدني در دوران اصلاحات درباره تعامل و ديدار اعضاي شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان با رييس‌جمهور گفت: «در آن ديدار، آقاي دكتر عارف نقش اصلاح‌طلبان در حمايت از نامزدي آقاي روحاني در انتخابات دوازدهمين دوره رياست‌جمهوري را كم‌نظير دانسته و از ضرورت همكاري اصلاح‌طلبان با دولت در آينده در زمينه‌هاي مختلف تاكيد كردند. در اين ديدار، اعضاي كميته تعامل نيز يادآور شدند كه در دولت دوازدهم لازم است با دقت بيشتري به مطالبات مردم پاسخ داده شود زيرا مردم با راي خود به روشني مطالبات‌شان را بيان كردند و نشان دادند كه خواستار چه چيزي هستند. خوشبختانه آقاي روحاني نيز برخورد و رويكرد تعاملي خوبي از خود نشان دادند و اعلام كردند بايد مطالبات مردم را سرلوحه كار خود قرار بدهيم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون