• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3883 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ مرداد

بهروز غريب‌پور: در «اردك لي» از نابازيگران استفاده مي‌كنم

بهروز غريب‌پور، كارگردان تئاتر و سينما فيلمنامه «اردك لي» را براي ساخت ثبت كرده است و اكنون در مرحله پيش‌توليد اين فيلم قرار دارد.
بهروز غريب‌پور در گفت‌وگو با آنا درخصوص پيش‌توليد فيلم سينمايي «اردك لي» عنوان كرد: در حال انجام مقدمات و پيش‌توليد هستيم و اگر همه كارها به درستي انجام شود فيلم را اوايل مهرماه مقابل دوربين خواهيم برد.
وي با اشاره به بازيگران اين فيلم توضيح داد: مشغول انتخاب عوامل هستيم. همچنين در خصوص بازيگران بايد بگويم كه من و تهيه‌كننده قصد داريم از نابازيگران براي بازي در اين فيلم استفاده كنيم. كارگردان فيلم سينمايي «تنبل قهرمان» افزود: بازيگران از دو شهر تهران و آذربايجان انتخاب خواهند شد و قصد داريم كه از استعدادهاي ناب و چهره‌هاي جديد براي اين فيلم استفاده كنيم و به زودي تست‌هاي بازيگري را از آذربايجان آغاز خواهيم كرد.
غريب‌پور ادامه داد: تهيه‌كنندگي اين فيلم بر عهده علي حضرتي است و اگر خدا بخواهد فيلم را براي سي و ششمين جشنوراه فيلم فجر آماده خواهيم كرد اين كارگردان با اشاره به موضوع فيلم سينمايي «اردك لي» و اينكه مبناي واقعي دارد، عنوان كرد: «اردك لي» نام يك دانش‌آموزي است كه به دليل مهاجرت پدر و مادر خود از شهرستان به تهران در دوره محمدرضا شاه گرفتار يك نام غيرمتعارف مي‌شود فيلمنامه فيلم سينمايي «اردك لي» در تاريخ 23 مردادماه 1396 به ثبت رسيده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون