• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3886 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

رهبر معظم انقلاب: مسوولان باید روحیه جهادی و انقلابی را تقویت کنند

شهید حججی عزیز حجت خداوند در مقابل چشم همگان شد

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي، صبح دوشنبه در ديدار جمعي از مسوولان و فعالان فرهنگي از استان‌هاي يزد و همدان با تاكيد بر لزوم تقويت روحيه انقلابي در نسل جوان، شهيد حججي را نمونه‌اي درخشان از رويش‌هاي انقلاب خواندند و خاطرنشان كردند: مسوولان فرهنگي موظفند روحيه و جريان انقلابي را در محيط‌هاي مختلف تقويت و از آن پشتيباني كنند. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در اين ديدار با اشاره به بسترهاي فراواني كه در دنياي امروز در جهت گمراه كردن نسل جوان ايجاد شده است، افزودند: در مقابل اين تبليغات مضر و صداهاي گمراه‌كننده، ظرفيت‌هاي بزرگي در جهت هدايت و رويش جوانان وجود دارد. رهبر انقلاب اسلامي، شهيد حججي را نمونه‌اي درخشان از رويش‌هاي اسلامي و انقلابي خواندند و گفتند: شهيد حججي عزيز در دنيايي كه روزنه‌هاي اغواگر صوتي و تصويري فراواني وجود دارد، چنين درخشيد و خداوند او را همچون حجتي در مقابل چشم همگان قرار داد. ايشان با اشاره به درخواست‌هاي فراوان جوانان براي حضور در جبهه‌هاي مبارزه با دشمن، افزودند: امروز بسياري از جوانان با انگيزه بالا و ايمان باورنكردني، به‌دنبال آنند كه از زندگي، خانواده و راحتي خود بگذرند و با عشق به جهاد و دفاع از ارزش‌ها با دشمن مبارزه كنند كه بايد قدر اين رويش‌هاي جديد و ارزشمند را دانست. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، تقويت روحيه انقلابي و جهادي را مهم‌ترين وظيفه مسوولان و دست‌اندركاران فرهنگي خواندند و خطاب به آنان خاطرنشان كردند: بايد همه تلاش خود را مصروف تربيت ديني و انقلابي جوانان كنيد و بدانيد اخلاق نيز همراه با تقويت روحيه انقلابي و ديني و حركت جهادي و ميل به جهاد در راه خدا، ايجاد و ماندگار مي‌شود. رهبر انقلاب اسلامي تاكيد كردند: مسوولان بايد جريان عظيم نيروي انقلاب را كه خوشبختانه در بين جوانان جريان دارد، تقويت كنند و به گونه‌اي عمل نكنند كه جريان انقلابي، تضعيف و جريانِ مقابل آن در محيط‌هاي فرهنگي، دانشگاهي و تبليغات ديني تقويت شود.
فرمانده كل ارتش و جانشين رييس ستاد كل نيروهاي مسلح منصوب شدند
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده معظم كل قوا، در احكام جداگانه‌اي امير سرلشكر عطاءالله صالحي را به سمت جانشين رييس ستاد كل نيروهاي مسلح و امير سرلشكر سيد عبدالرّحيم موسوي را با ارتقاء به درجه سرلشكري به سمت فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران منصوب كردند.
متن احكام فرمانده معظم كل قوا به اين شرح است:
بسم‌الله الرّحمن الرّحيم
امير سرلشكر عطاءالله صالحي
با قدرداني از خدمات خالصانه شما در فرماندهي ارتش جمهوري اسلامي ايران، بنا به پيشنهاد رييس ستاد كل نيروهاي مسلح، جنابعالي را كه از سوابق و تجارب ارزشمندي در حوزه‌هاي فرماندهي و ستادي برخوردار هستيد به سِمت جانشين رييس ستاد كل نيروهاي مسلح منصوب مي‌كنم. از زحمات و تلاش‌هاي امير سرتيپ سيد عبدالرّحيم موسوي در اين مسووليت قدرداني مي‌كنم. توفيق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.
سيدعلي خامنه‌اي
۳۰ مرداد ۱۳۹۶
بسم‌الله الرّحمن‌الرّحيم
امير سرتيپ سيدعبدالرّحيم موسوي
نظر به تعهد و شايستگي و تجارب، شما را با ارتقاء به درجه سرلشكري به سِمت فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران منصوب مي‌كنم. با توجه به ذخيره عظيم نيروي انساني كارآمد و مومن ارتش و تجربيات دوران دفاع مقدّس و پس از آن، انتظار مي‌رود در دوران فرماندهي شما با رويكرد تحولي و انقلابي، ارتقاء توان و آمادگي‌هاي رزمي و تعالي معنوي و بصيرتي و تامين نيازهاي معيشتي و هم‌افزايي با ساير نيروهاي مسلح، شتاب گيرد و مجموعه آجا به نصاب شايسته‌تر برسد. از تلاش‌هاي خالصانه و ارزشمند اميرسرلشكر عطاءالله صالحي در طول خدمت تشكر و قدرداني مي‌كنم و توفيق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.
سيدعلي خامنه‌اي
۳۰ مرداد ۱۳۹۶

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون