• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3955 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ آبان

ويژه

تمديد مكالمه رايگان همراه اول در مناطق زلزله‌زده

همراه اول از تمديد طرح مكالمه رايگان و عرضه سيم‌كارت رايگان در مناطق زلزله زده خبر داد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، پس از وقوع زلزله مهيب غرب كشور، شبكه اپراتور اول در آن مناطق كاملا پايدار بوده و ترافيك بدون هيچ مشكلي صورت مي‌گيرد. بر اساس اين گزارش، دقايقي پس از وقوع زلزله، تيم‌هاي فني و امدادي اپراتور همراه اول در اين مناطق حاضر شدند و با توجه به نياز اعلام شده، با افزايش دو برابري ظرفيت شبكه، ارسال ۱۰ سايت اضطراري و ۵۰ ژنراتور ديزلي از تهران و ساير استان‌هاي همجوار سايت‌هايي را كه به دليل قطع برق در معرض اتمام شارژ باتري بودند را دوباره فعال كردند. به طوري‌كه تمامي سايت‌ها با ژنراتورهاي ارسالي، فعاليت خود را از سر گرفته‌اند. گفتني است با اقدامات پيشگيرانه و اجراي طرح مقاوم‌سازي سايت‌ها، خوشبختانه بر اثر زلزله، هيچ آسيبي به سايت‌هاي همراه اول در مناطق زلزله‌زده وارد نشده است.
از سوي ديگر همراه اول با تمديد طرح مكالمه رايگان در ۱۴ شهر زلزله‌زده استان‌هاي كرمانشاه و ايلام (اسلام‌آبادغرب، پاوه، تازه‌آباد، جوانرود، روانسر، سرپل‌ذهاب، قصر شيرين، كرند، گهواره، گيلان غرب، چوار، زرنه، ايوان و سرابله) اعلام كرد كه اين طرح تا ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه۲۴ آبان ماه) ادامه خواهد داشت. در اقدامي ديگر، همراه اول با ارسال سيم كارت‌هاي اعتباري رايگان جهت توزيع بين زلزله‌زدگان، سعي در بهبود وضعيت ارتباطي مناطق زلزله زده داشته است.

 

اقدام ايرانول در كمك به زلزله‌زدگان

روابط عمومي شركت نفت ايرانول اعلام كرد: هيات‌مديره اين شركت ضمن عرض تسليت به مناسبت در گذشت هموطنان عزيزمان در حادثه زلزله اخير در مناطق غربي كشور و آرزوي سلامتي و صبر براي بازماندگان آن عزيزان سفر كرده هزينه چاپ و توزيع سررسيد (سالنامه و تقويم) سال جاري خود را براي ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده اختصاص مي‌دهد.

 

19 درصد از سهم بازار تسهيلات در اختيار بانك صنعت و معدن

افخمي، مديرعامل بانك صنعت و معدن در مجمع عمومي سالانه اين بانك گفت: در بين بانك‌هاي كشور 19 درصد از سهم بازار در اعطاي تسهيلات متعلق به بانك صنعت و معدن است. بانك صنعت و معدن طي سال 1395 مبلغ 90078 ميليارد ريال به طرح‌هاي صنعتي و معدني تسهيلات پرداخت كرده كه نسبت به سال قبل 10 درصد افزايش داشته است.
سرمايه بانك در پايان سال 85، مبلغ 730 ميليارد تومان بوده است و از محل افزايش سرمايه كه در سال 86، مبلغ 1 ميليارد و 500 ميليون دلار به بانك اختصاص داده شد، سرمايه بانك به 2070 ميليارد تومان رسيد و همچنين در سال 95 جمعا 4 هزار ميليارد تومان شد. سرمايه بانك صنعت و معدن تا پايان سال 95 به 6 هزار ميليارد تومان رسيده است كه اين رقم در مقايسه با بانك‌هاي توسعه‌اي جهان در سطح پاييني قرار دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون