• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3993 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي

در سراسر كشور به‌طور خودجوش برگزار شد

راهپيمايي عليه خشونت و بي‌قانوني

مردم ايران در شهرهاي مختلف از ديروز با حضور در راهپيمايي ضمن اعلام برائت از آشوبگران، بار ديگر ثابت كردند مشكلات اقتصادي تاثيري بر عزم آنها براي دفاع از انقلاب‌شان نخواهد گذاشت.
به گزارش فارس، بسياري از استان‌هاي كشور صحنه خروش ملت انقلابي ايران عليه اهانت آشوب‌گران و دشمنان ايران به مقدسات بود. ملت ايران بار ديگر ثابت كردند كه همواره پشتيبان انقلاب‌شان هستند.
اهوازي‌ها از امانيه ميدان مولوي (سه‌گوش) تا چهارراه سلمان فارسي (نادري) و چهارراه را طي كردند. مردم قم نيز براي تجديد پيمان خود با انقلاب در ميدان جانبازان جمع شده بودند. خيابان مدرس تا آزادي كرمانشاه نيز ميزبان مردمي بود كه عليه تجمعات اخير شعار مي‌دادند. مردم در اين راهپيمايي‌ها با سردادن شعارهاي مرگ بر امريكا، مرگ بر اسراييل و مرگ بر ضد ولايت فقيه، از آشوب‌هاي اخير اعلام برائت كرده و حمايت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوري اسلامي نشان دادند و خواستار پايان دادن به اين تجمعات شدند. در اين راهپيمايي‌ها مردم با در دست داشتن پلاكاردهايي، خواستار توجه دولت به مطالبات‌شان شدند.
همداني‌ها نيز با حضور خود پاسخ قاطعي به آشوب‌گران دادند. مردم نهاوند و شهرستان جم و ورامين نيز با راهپيمايي خود از آشوب‌گران اعلام انزجار كردند. ناگفته نماند كه شماري از بسيجيان وراميني در تجمعي كه در بوستان شاهد اين شهر برگزار شد، در دفاع از نظام اسلامي كفن‌پوش شدند.  مردم خطه گنجينه معرفت‌ها و باب الرضا در حضوري باشكوه و پرصلابت به اعلام حمايت از ولايت و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برخاستند و از دشمنان و آشوب‌گران برائت جستند و اقدامات اخلال‌گرايانه عده‌اي در كشور را محكوم كردند.
مردم انقلابي شهرستان خميني‌شهر نيز ديروز در محكوميت حوادث اخير راهپيمايي كردند. نوشهري‌هاي نيز به صورت خودجوش به راهپيمايي انقلابي عليه آشوب‌گران امريكايي ـ اسراييلي با حضور هزاران نفري پرداختند.
مردم استان لرستان نيز حضور پرشور خود در راهپيمايي محكوميت ماجراهاي اخير بار ديگر حمايت قاطع خود را از جمهوري اسلامي ايران اعلام كردند.
مردم خرم‌آباد همچون ديگر ايرانيان به صحنه آمده و با حضور گسترده خود در راهپيمايي ديروز انزجارشان را از آشوب‌طلبان اعلام كرده و حماسه آفريدند.
پيش از ظهر ديروز همزمان با سراسر كشور غيرت انقلابي مردم شهرهاي مختلف استان مركزي در محكوميت آشوب به خروش درآمد. در شهر اراك نيز مردم ساعت‌ها قبل از تجمع در ميدان شهدا حضور يافته و اعتراض خود را نسبت به اقدامات اخير اعلام كردند.
مردم شهرستان‌هاي آستانه اشرفيه و سياهكل نيز با صفوف به هم پيوسته انزجار خود را از آشوب‌طلباني كه با حضور در جمع مردم به دنبال ايجاد ناامني بودند اعلام كردند. گويا تجمع اعتراض آميز شهرستان لاهيجان نيز برگزار خواهد شد. مردم شهرضا، ايلام و گرگان نيز ديروز به صحنه آمده بودند. گفتني است در تهران نيز فردا بعد از نماز جمعه مردم مواضع خود نسبت به آشوب‌هاي اخير را به نمايش خواهند گذاشت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون