• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3993 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي

پيشنهاد 930 هزار تومان عيدي كاركنان دولت

سخنگوي ستاد بودجه 97 گفت: عيدي كاركنان دولت 930 هزار تومان در لايحه بودجه در نظر گرفته شده  است.
امير باقري گفت: در مورد ميزان عيدي سال آينده كه در بودجه 1397 پيش بيني شده نيز همانطوري كه پيش‌تر در بخشنامه بودجه اعلام شده بود مورد تاكيد قرار گرفته و پيشنهاد 930 هزار توماني مطرح است كه بايد با مصوبه هيات دولت همراه شود.
او در رابطه با تبصره 14 لايحه بودجه 97 كه در خصوص هدفمندي يارانه‌هاست، گفت: ملاك عمل در هدفمندي يارانه‌ها تعامل دولت و مجلس است. برنامه دولت حمايت از فقراست و هفت هزار ميليارد تومان منبع مالي نيز به آن اختصاص داده است.
سخنگوي ستاد بودجه 97 توضيح داد: البته اين هفت هزار ميليارد تومان به 2 بخش چهار هزار ميليارد تومان مبلغي است كه در سال 1396 براي حمايت از اعضاي كميته امداد و سازمان بهزيستي اختصاص داده شده است و سه هزار ميليارد تومان دوم نيز ادامه مسير امسال در سال 97 است تا تمامي خانوارهايي كه زير خط مستمري كميته امداد درآمد دارند را پوشش دهد.
باقري در رابطه با سطح تعيين شده براي پرداخت يارانه گفت: تعيين اين سطح‌بندي به تعامل دولت و مجلس برمي‌گردد و وزارت رفاه براي شناسايي افراد نيازمند كه در پوشش كميته امداد و بهزيستي نيستند، بانك اطلاعات جامع ايرانيان راه‌اندازي كرده و از اين طريق شناسايي خواهند شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون