• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3993 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي

گزارش «اعتماد» از معماي حضور طارمي در پرسپوليس

پيشنهاد وسوسه‌كننده الغرافه

ماجراي مهدي طارمي گويا براي باشگاه پرسپوليس و هواداران اين تيم تمام شدني نيست. با وجود محروميت مهاجم پرسپوليس از حضور در ميادين هواداران اين تيم اميدوار بودند پس از پايان دوره محروميت، او بتواند دوباره براي تيم برانكو به ميدان برود اما خبر رسيد طارمي با پيشنهاد خوبي كه از باشگاه الغرافه قطر دارد، مي‌خواهد نيم فصل دوم را در ليگ ستارگان قطر به ميدان برود.
خيلي‌ها تصور مي‌كردند به خاطر حواشي كه مهدي طارمي براي باشگاه پرسپوليس ايجاد كرد، او بدون قيد و شرط و هر گونه كه باشگاه بخواهد قراردادش را با پرسپوليسي‌ها تمديد مي‌كند اما مهاجم بوشهري پرسپوليس كه دوباره همه مشكلاتش برطرف شده اعلام كرد مي‌خواهد از جمع سرخ‌ها جدا شود. البته مديران باشگاه پرسپوليس هنوز هيچ كدام به طور رسمي نسبت به اين مساله واكنش نشان نداده‌اند اما برانكو ايوانكوويچ در مصاحبه‌هاي مختلف رسما اعلام كرده كه مهاجم تيمش با پيشنهاد خوبي از الغرافه قطر روبه‌رو است و قرار است از اين تيم جدا شود.
مديران باشگاه پرسپوليس كه از رفتارهاي طارمي بسيار ناراحت هستند براي تسكين ناراحتي هواداران تصميم داشتند قرارداد مهاجم خود را دو ساله تمديد كنند تا با توجه به اينكه اين باشگاه از نقل و انتقالات زمستاني و تابستاني محروم است، مشكلي در خط حمله تيم خود نداشته باشند. به همين خاطر زماني كه باشگاه الغرافه پيشنهاد رسمي خودش را ارايه كرد، پرسپوليسي‌ها براي سودمندي بيشتر مبلغ 800 هزار دلار را بابت رضايتنامه درخواست و اعلام كردند با كمتر از اين مبلغ حاضر نيستند رضايتنامه طارمي را بدهند. البته در مقابل پيشنهاد ديگري هم به مهاجم تيم‌شان دادند كه همان تمديد قرارداد دو ساله بود. الغرافه در مرحله پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا بايد به مصاف پاختاكور ازبكستان برود و به همين خاطر به ستاره ايراني نياز دارد. مهدي طارمي ثابت كرده در آسيا مي‌تواند بسيار موفق ظاهر شود و عملكرد او در فصل گذشته ليگ قهرمانان و همين‌طور تيم ملي ايران (انتخابي جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه) توجه مديران الغرافه را به خود جلب كرده است.
طارمي كه قصد دارد بعد از جام جهاني به يكي از تيم‌هاي اروپايي برود پيشنهاد امضاي قرارداد دو ساله را رد كرد تا از اين حيث با توجه به اينكه قراردادش در پايان فصل به اتمام مي‌رسد مشكلي براي جدايي از جمع سرخ‌پوشان نداشته باشد اما پيشنهاد وسوسه‌كننده باشگاه الغرافه او را مجاب كرده تا براي جدايي در نيم فصل با مديران باشگاه مذاكره كند. طبق پيشنهاد رسمي باشگاه الغرافه اين باشگاه حاضر است 535 هزار دلار بابت رضايتنامه طارمي به باشگاه پرسپوليس بدهد و حدود 400 هزار دلار هم به خود طارمي دستمزد پرداخت كند. البته امضاي قرارداد با باشگاه الغرافه براي مهاجم پرسپوليس دردسرهايي هم دارد چرا كه باشگاه عربي به خاطر پرداخت حدود 500 هزار دلار به باشگاه پرسپوليس مي‌خواهد قرارداد يك سال و نيمه با طارمي امضا كند تا از اين حيث منتفع شود. طبق آخرين اخبار رسيده از باشگاه پرسپوليس وكيل مهدي طارمي روز گذشته به باشگاه رفت و درباره آخرين تصميمات مديران باشگاه در مورد جدايي طارمي به بحث و تبادل نظر بپردازد. با وجود اينكه باشگاه قطري حاضر به پرداخت 500 هزار دلار شده اما پرسپوليسي‌ها اعلام كرده‌اند از 800 هزار دلاري كه در نظر گرفته‌اند كوتاه نمي‌آيند. حال بايد ديد در نهايت آيا مهدي طارمي مي‌تواند رضايت مديران باشگاه را براي جدايي جلب كند يا خير.
البته ناراحتي هواداران هم از طرف ديگر روي مهاجم بوشهري فشار رواني ايجاد كرد، به طوري كه حتي شنيده شده طارمي به نزديكانش اعلام كرده مي‌خواهد تا پايان فصل بماند و قيد باشگاه الغرافه را بزند تا علاوه بر آقاي گلي در ليگ ايران، با خاطره خوش از جمع سرخ‌ها جدا شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون