• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4001 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ دي

ويژه

سيد‌مجيد صدري، مديرعامل شركت مخابرات ايران شد
پس از امضاي احكام اعضاي هيات‌مديره‌ شركت مخابرات ايران و انتخاب رييس هيات‌مديره و مديرعامل اين شركت، در نهايت تيم مديريتي چهارمين شركت بزرگ حاضر در تالار بورس انتخاب شدند. طي احكام جداگانه‌اي از سوي صاحبان سهام شركت مخابرات ايران، اعضاي جديد هيات‌مديره‌ شركت مخابرات ايران معرفي شدند. مهدي صفري، حميد‌رضا رفيعي و شهسواري به نمايندگي از شركت توسعه‌ اعتماد مبين و ساسان جباري‌ايزدي و ابراهيم يافتيان به نمايندگي از دولت به عضويت هيات‌مديره‌ شركت مخابرات ايران درآمدند. در همين حال، صفري به عنوان رييس هيات‌مديره و صدري نيز به عنوان مديرعامل شركت مخابرات ايران انتخاب شدند.

 

تيم فوتسال بانك ‌پاسارگاد، قهرمان شد

در دهمين دوره از مسابقات فوتسال كانون بانك‌ها و موسسات اعتباري خصوصي، تيم بانك‌پاسارگاد با اقتدار قهرمان شد. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، در دهمين دوره از مسابقات فوتسال كانون بانك‌ها و موسسات اعتباري خصوصي، تيم بانك‌پاسارگاد موفق شد با نتيجه 3 بر 2 تيم بانك شهر را شكست داده و قهرمان اين مسابقات شود. در ديدار رده‌بندي نيز تيم بانك سامان با پيروزي بر تيم بانك قوامين در رده سوم اين رقابت‌ها ايستاد. گفتني است تيم‌هاي بانك‌پاسارگاد، بانك‌شهر، بانك‌سامان، بانك‌آينده، بانك‌سينا، بانك‌دي، موسسه اعتباري ملل، بانك انصار، بانك‌سرمايه و بانك‌قوامين در اين دوره از مسابقات حضور داشتند.

 

ركورد‌زني بانك ملت در اعطاي وام به مددجويان معرفي شده ستاد ديه

مديرعامل ستاد ديه كشور از آزادي نزديك به ۱۷ هزار زنداني جرايم غيرعمد با استفاده از تسهيلات بانك ملت خبر داد. سيداسدالله جولايي، در اين ديدار با تقدير از اقدامات بانك ملت در طول ۱۲ سال گذشته ابراز اميدواري كرد با حضور دكتر بيگدلي مديرعامل جديد بانك ملت، مساعدت‌ها و حمايت‌هاي اين بانك از ستاد ديه افزايش يابد.  جولايي با اشاره به اينكه بانك ملت نخستين بانكي است كه در حوزه ارايه وام‌هاي بدون سود به بدهكاران غيربزهكاري كه گرفتار زندان بودند، ورود كرد، افزود: تا به امروز ۳ هزار ميليارد ريال وام قرض‌الحسنه با تنفس بازپرداخت به مددجويان معرفي شده ستاد ديه، از سوي بانك ملت پرداخت شده و با اين مبلغ تسهيلات، تاكنون ۱۶ هزار و ۸۳۶ نفر زنداني جرايم غيرعمد از بند حبس آزاد شده و به آغوش خانواده‌هاي خود بازگشته‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون