• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4006 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۳۰ دي

گرامي‌مقدم جزييات جلسه شوراي مركزي اعتمادملي را تشريح كرد

انسجام اعضا حول دستور تشكيلاتي دبيركل

شوراي مركزي حزب اعتماد ملي روز گذشته در دو نوبت صبح و عصر جلسه‌اي به رياست الياس حضرتي داشته‌اند. اين نخستين جلسه بعد از استعفاي رسول منتجب‌نيا بود و با تاكيد بر انسجام اعضا حول محور مهدي كروبي مشخص شد كه اعضاي حزب اجازه بروز هيچ گونه اختلافي را نمي‌دهند و مانع از آن مي‌شوند كه كدورت‌ها، مسائل حاشيه‌اي و بعضا شايعات خللي در عملكرد آنها ايجاد كند. اسماعيلي گرامي‌مقدم، سخنگوي اين حزب در گفت‌وگو با ايلنا جزييات اين جلسه را تشريح كرد و گفت: شوراي مركزي حزب اعتماد ملي از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر، با حضور ۴۱ نفر از اعضاي شوراي مركزي و پس از وقفه‌اي ۱۰ ماهه با كميت و كيفيت بالايي تشكيل جلسه داد.

فصل جديدي از فعاليت‌هاي اعتماد ملي

وي با بيان اينكه الياس حضرتي در اين جلسه به عنوان مدير جلسه و رييس شوراي اجرايي حزب اعتماد ملي سخنراني كرد، اظهار داشت: آقاي حضرتي در اين جلسه، همه اعضاي شوراي مركزي حزب اعتماد ملي را به فعاليت در چارچوب اساسنامه و حفظ وحدت و انسجام حزبي دعوت كردند. سخنگوي حزب اعتماد ملي با اشاره به تعداد بالاي حضور اعضاي شوراي مركزي در اين جلسه تصريح كرد: آقاي حضرتي در اين نشست، كميت و كيفيت حضور در نشست امروز شوراي مركزي را فصل جديدي در فعاليت‌هاي حزب اعتماد ملي دانستند و درخصوص مسائلي كه طي هفته‌هاي گذشته در كشور رخ داده و همچنين اعتراضات و ريشه‌ها و دلايل آن سخن گفتند. گرامي‌مقدم ادامه داد: در اين جلسه، اعضاي شوراي مركزي هر كدام ضمن خرسندي از دستور تشكيلات دبيركل براي تشكيل شوراي اجرايي، اين تصميم را براي فعاليت حزبي در كشور و نهادينه شدن خردجمعي غنيمت دانستند. وي با اشاره به ديگر مباحث مطرح شده در اين نشست خاطرنشان كرد: پس از طرح مباحث از سوي اعضاي شوراي مركزي چه آنهايي كه در تهران هستند و چه آنهايي كه در استان‌ها هستند، آنها بر ادامه فعاليت‌هاي دفاتر، كميته‌ها و شاخه‌هاي حزب در كشور و سراسر استان‌ها تاكيد داشتند.

تاكيد بر فعاليت براساس اساسنامه

اين عضو ارشد حزب اعتماد ملي با بيان اينكه در اين جلسه مصوب شد شوراي مركزي حزب اعتماد ملي از اين به بعد با تاكيد به اساسنامه فعاليت‌هاي حزبي خود را ادامه بدهد، ابراز داشت: مقرر شد جلسه شوراي مركزي يك بار در ماه جلسه خود را بدون هيچگونه وقفه‌اي برگزار كند و در هر جلسه، دفاتر، كميته‌ها و شاخه‌ها موظف شدند به صورت ماهيانه گزارش عملكردشان را ارايه دهند و پس از جمع‌بندي اين موضوع توسط رييس شوراي اجرايي به دبيركل حزب اعتماد ملي ارايه شود.

دستور دبيركل

جلسه ديروز نشان داد كه ماجراهاي اخير در مورد استعفاي رسول منتجب نيا و كنارگيري او از حزب اعتماد ملي خللي بر اتحاد اعضا وارد نكرده است.

گرامي‌مقدم با بيان اينكه به نظر مي‌رسد اين جلسه شوراي مركزي اعتماد ملي كه با حضور ۴۱ نفر و پس از بروز برخي اختلافات برگزار شده، فصل جديدي در فعاليت‌هاي حزب اعتمادملي باشد، عنوان كرد: اين تعداد از حضور اعضا، نشانه وحدت و انسجام ميان اعضاي شوراي مركزي حول محور دستور تشكيلاتي دبيركل بود كه اين فرمان را با جان و دل پذيرا شدند و براساس اساسنامه در جلسه شوراي مركزي شركت كردند. وي افزود: همه اعضا بر جلوگيري از بروز اختلاف و رشد حزب تاكيد كردند و همچنين رشد و توسعه فعاليت‌هاي حزبي را منوط به پايبندي بر مرام‌نامه و اساسنامه دانستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون