• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4018 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۱۴ بهمن

نظرسنجي از شهروندان براي نامگذاري خياباني به نام مصدق

گروه اجتماعي| رييس كميسيون فرهنگي، اجتماعي شوراي شهر از شهروندان خواست تا درنظرسنجي براي نامگذاري خياباني به نام «مصدق» شركت كنند.
محمدجواد حق‌شناس در پيامي تلگرامي خطاب به شهروندان نوشته است: كميسيون نامگذاري شوراي شهر تهران، ري و تجريش در هفدهم دي ماه نامگذاري گذرگاهي به نام يكي از مردان بزرگ تاريخ معاصر ايران دكتر محمد مصدق را در دستور كار خود قرار داد و مصوب كرد. وي در ادامه آورده است: در همين راستا چهار گذرگاه خيابان نفت، زيرگذر خيابان آرش، بزرگراه فتح و بلوار كشاورز پيشنهاد شد تا يكي از آنها به نام «مصدق» نامگذاري شود. ضمن آنكه در نظرسنجي توييتري اوليه صورت گرفته توسط برخي همكاران عضو شورا، بلوار كشاورز و تونل تازه تاسيس خيابان آرش بيشترين اقبال را نزد مشاركت‌كنندگان داشته‌اند.
حق‌شناس در اين پيام از خيابان كارگر (شمالي) حدفاصل انقلاب تا بزرگراه حكيم (اميرآباد سابق) به عنوان يكي ديگر از گزينه‌هاي تغيير نام به «مصدق» ياد كرده و نوشته است: اكنون از مديران رسانه و كانال‌هاي خبري و عمومي تقاضا دارم تا با همراهي و همكاري به عنوان نماينده افكار عمومي اعضاي شورا را ياري رسانند و با انتشار يك نظرسنجي در پايگاه‌هاي خبري، كانال‌هاي تلگرامي و توييتر خود از روز شنبه ساعت ٩ صبح با جمع‌آوري نظرات مردم و انتقال نتيجه آن به اعضاي شورا يا اينجانب به انتخاب گذرگاه بهتر كمك كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون