• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4021 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ بهمن

عليزاده در فرانسه تمرينات تكواندو را از سر گرفت

بازگشت كيميا

سفير ايران در فرانسه طي يك فراخوان نخبه‌هاي همه حوزه‌ها (سياسي، اقتصادي، ورزشي و...) را براي حضور در اين كشور دعوت كرده بود. بدين‌ترتيب «كيميا عليزاده» بانوي ملي‌پوش تكواندوي ايران به عنوان نخبه ورزشي كشور براي حضور در فرانسه عازم پاريس شد. با حضور عليزاده در اين كشور خبرهاي تمرين او با ملي‌پوشان فرانسه منتشر شد تا صحبت‌هايي مبني بر برطرف شدن مصدوميت او مطرح شود.
تنها بانوي مدال‌آور ايران در المپيك با دعوت فدراسيون تكواندوي فرانسه يك جلسه تمريني را در كمپ تمريني تيم‌هاي ملي اين كشور سپري كرد و نشانه‌هايي از بازگشت دوباره خود به ميادين را به نمايش گذاشت. پيش از اين اتفاق نايب‌رييس بانوان تكواندو بازگشت كيميا عليزاده به كوران مسابقات تا پيش از برگزاري بازي‌هاي آسيايي 2018 جاكارتا را وابسته به تصميم دكتر او دانسته بود و به همين دليل، برخي شائبه‌ها مبني بر احتمال تشديد مصدوميت عليزاده با اين تمرينات به وجود آمد.
زهرا سروي، نايب‌رييس بانوان فدراسيون تكواندو با اشاره به برطرف شدن مصدوميت كيميا عليزاده، اظهار كرد: ابتدا بايد بگويم كه اين اعزام توسط وزارت ورزش و كميته ملي المپيك بوده و همه‌چيز با هماهنگي پزشك كيميا صورت گرفته است. با اعلام كتبي دكتر و جراح، او هيچ مشكلي براي ادامه تمرينات ندارد و خوشبختانه روند درماني به خوبي طي شده است. همه شرايط اعزام او هم توسط دو نهادي كه اعلام كردم فراهم شده است و مشكلي وجود ندارد.  سروي همچنين با بيان اينكه احتمال حضور كيميا عليزاده در رقابت‌هاي قهرماني آسيا بسيار زياد است، توضيح داد: با توجه به اينكه رسيدن او به بازي‌هاي آسيايي يك اتفاق خوب است، ‌من فكر مي‌كنم اگر روند او همينطور پيش برود مي‌تواند در رقابت‌هاي قهرماني آسيا حاضر شود اما فعلا به تصميم نهايي نرسيده‌ايم. البته تصميم بر آن شده است كه كيميا در دو تا سه مسابقه ليگ برتر حاضر شود تا شرايط او را براي شركت كردن در قهرماني آسيا بررسي كنيم.
او همچنين در مورد اردوهاي تيم ملي نوجوانان گفت: اردوي اين تيم به صورت مداوم ادامه دارد تا تكواندوكاران به شرايط قابل قبولي برسند. مسابقات سختي در پيش داريم و بايد با تمام توان خود را براي مسابقات جهاني و كسب سهميه المپيك جوانان آماده كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون