• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4028 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ بهمن

جزاير سه‌گانه جزو جدايي‌ناپذير ايران است

محمود صادقي، نماينده اصلاح‌طلب مردم تهران با اشاره به انتقادات شديدي كه طي روزهاي گذشته در واكنش به يكي از توييت‌هاي اين نماينده مجلس صورت گرفته و با هجمه انتقادي شديداللحن برخي چهره‌هاي اصولگرا و كانال‌هاي تلگرامي نزديك به طيف‌هاي افراطي اين جريان مواجه شد، گفت: واقعيت اين است كه توييتي كه اخيرا در برخي كانال‌هاي تلگرامي بازنشر شده و به‌شدت نيز مورد انتقاد قرار گرفته، مربوط به حدود ۱۰ ماه قبل است. وي افزود: آقاي قاليباف به عنوان يكي از كانديداهاي انتخاباتي درجريان انتخابات اخير رياست‌جمهوري با طرح برخي شعارها و وعده‌هاي غيرقابل اجرا، مسائلي را با كليدواژه «ما مي‌توانيم» مطرح مي‌كرد و توييت من نيز كه همان زمان در ارديبهشت‌ماه منتشر شد، صرفا واكنشي طنزآميز به اين شعارها بود.

نماينده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با بيان اينكه بازنشر يك توييت طنزآميز قديمي در شرايط كنوني و طرح انتقاداتي عليه وي به بهانه موضوعي كه ۱۰ ماه پيش به اقتضاي فضاي سياسي آن زمان بيان شده محل شگفتي است، گفت: به نظر مي‌رسد اين اقدامات به‌نوعي واكنش به فعاليت‌هاي اخير بنده بوده است.

صادقي در عين حال يادآور شد: اين اقدامات نشان مي‌دهد كفگير دوستان به ته ديگ خورده است؛ چرا كه براي پيشبرد پروژه‌ها و فضاسازي‌هاي شان به سراغ توييتي مي‌روند كه حداقل ۱۰ ماه از زمان انتشارش گذشته است. البته من حق شكايت از اين فرد را براي خود محفوظ دانسته و قطعا به‌خاطر نسبت‌هاي ناروايي كه داده‌اند، از ايشان شكايت خواهم كرد. حفظ تماميت ارضي ايران و دفاع از وجب به وجب اين خاك مقدس است و جزاير سه‌گانه ابوموسي، تنب بزرگ، تنب كوچك جزو جدايي‌ناپذير ايران است و ما همان‌گونه كه در دفاع مقدس جان خود را براي دفاع از اين مرز و بوم كف دست گرفتيم و دشمن متجاوز بعثي را از خاك خود بيرون رانديم، امروز هم در برابر كوچك‌ترين طمع‌ورزي بيگانگان به اين مرز و بوم قاطعانه خواهيم ايستاد. صادقي در پايان خاطرنشان كرد: قطعا عموم افراد جامعه، اين افراد و اقدامات‌شان را به‌خوبي شناخته و فريب اين روش‌هاي منسوخ را نمي‌خورند اما به هر حال ممكن است برخي از هواداران اين افراد، تحت تاثير اين مسائل قرار گيرند كه اميدوارم با روشنگري در اين رابطه آنها نيز آگاه شوند. ايلنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون