• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4028 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ بهمن

ويژه

برگزاري پيش رويداد همنت فاضلاب در شركت آبفا استان اصفهان

پيش رويداد همنت فاضلاب با حضور نخبگان، فرهيختگان، اساتيد دانشگاه، سرمايه‌گذاران، صاحبان صنايع و متخصصان صنعت آبفا در شركت آبفا استان اصفهان برگزار شد. در مراسم آغاز پيش رويداد همنت فاضلاب، معاون منابع انساني و بهبود مديريت آبفا استان اصفهان با بيان اينكه استفاده ازظرفيت علمي وفني در خارج از چارچوب سازماني يكي از اهداف برگزاري اين همنت است، اعلام كرد: شركت آبفا استان اصفهان به منظوراستفاده از ظرفيت علمي وفني موجود در جامعه نخبگان و صاحبان خرد افدام به برگزاري همنت فاضلاب كرده تا با تعامل با دانشگاهيان و ديگر مراكز علمي حلقه مفقوده ارتباط صنعت و دانشگاه نمايان شود.

مهندسان ناظر توان فني و علمي خود را براي نظارت به‌كار گيرند

رضا جانگداز، كارشناس و پژوهشگر مسائل حقوق مهندسي گفت: مهندس ناظر مكلف و متعهد است كه تمام توان فني و علمي خود را براي

نظارت بر ساخت و سازهاي مورد قرارداد خود به كار گيرد.

مهندس محمدرضا محمديان در سمينار حقوق مهندسي و اهميت گزارش‌نويسي، در جمع ۲۰۰ نفر از مهندسان ناظر با تاكيد بر اهميت نقش ناظران در اجراي صحيح پروژه‌هاي ساختماني افزود: مهندسين ناظر بايد مسووليت‌پذير و هماهنگ‌كننده تمامي مراحل ساخت و ساز باشند. وي ادامه داد: مهندسان بايد اين را مد نظر داشته باشند كه نظارت، مقدم بر كنترل است و ناظرين بايد احساس مسووليت كنند، زيرا وظيفه مهندس ناظر در قبول مسووليت حاكميتي است و هيچ مقامي نمي‌تواند او را تعويض يا وادار به استعفا كند. وي با بيان اينكه نظارت عاليه با نظام مهندسي است و از نظر تخصصي و فني يك درجه بالاتر از حوزه ساخت و ساز قرار دارند، افزود: ناظران وظيفه دارند در اجراي پروژه‌هاي ساختماني، مالكان، شهرداري و مهندسان زيرمجموعه كار خود را ملزم به اجراي دقيق مقررات ملي ساختمان كنند.

آغاز واگذاري شركت‌هاي بانك‌هاي دولتي به بخش خصوصي

ابوالفضل نجارزاده گفت: بانك صنعت و معدن روز 24 بهمن ماه در جريان معاملات بورس تهران، بلوك 51 درصدي سهام سرمايه‌گذاري صنعت و معدن را فروخت تا فرآيند واگذاري سهام شركت‌هاي متعلق به بانك‌ها از سوي اين بانك با موفقيت آغاز شود. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، وي با بيان اين مطلب افزود: بر اساس اعلام سازمان بورس اوراق بهادار، شركت سرمايه‌گذاري توسعه صنعتي ايران اين بلوك سهام را خريداري كرده است. مدير امور مجامع و شركت‌هاي بانك صنعت و معدن تصريح كرد: خوشبختانه سازمان بورس همكاري‌هاي خوبي با بانك در راستاي تسريع فرآيندها و طي مراحل قانوني براي واگذاري بلوك ۵١ درصدي را داشت كه با طي تشريفات قانوني واگذاري و شرايط مناسب شركت سرمايه‌گذاري در روز ٢۴ بهمن ماه معامله خوبي انجام و فروش صورت گرفت.

مديرعامل سايپاسيتروئن:

هدف سايپاسيتروئن كسب رتبه برتر در گروه PSA است

مديرعامل سايپاسيتروئن گفت: از اهداف استراتژيك سايپاسيتروئن اين است كه جزو ۵ شركت برتر گروه PSA از لحاظ كيفيت و بهره‌وري شود و مقام اول كيفيت و خدمات فروش و پس از فروش را در بازار ايران كسب كند. به گزارش سايپانيوز؛ فريبرز شهباز در بخش تخصصي همايش بين‌المللي صنعت خودرو با اشاره به سابقه همكاري بيش از نيم‌قرن گروه خودروسازي سايپا و سيتروئن در توليد خودرو خاطرنشان كرد: با ثبت شركت سايپاسيتروئن در ارديبهشت ماه سال جاري، طراحي فرآيندهاي مهندسي و عملياتي براي توليد اولين محصول سيتروئن در اين شركت آغاز شده و در حال پيشرفت است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون