• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4041 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ اسفند

تلاش وزارت ورزش براي ورود بانوان به ورزشگاه

فريبا محمديان، معاون امور ورزش وزارت ورزش در حاشيه مجمع عمومي سالانه فدراسيون ژيمناستيك گفت: ما براي علاقه‌مندي بانوان احترام قائليم و تلاش مي‌كنيم تا حضور آنها در ورزشگاه‌ها با هماهنگي همه دستگاه‌هاي ذي‌ربط فراهم شود.

او در جمع خبرنگاران در حاشيه مجمع عمومي سالانه فدراسيون ژيمناستيك در مورد تجمعات اخير اين فدراسيون مقابل وزارت ورزش اظهار كرد: ما در حوزه ستادي هستيم و نقطه نظرات متفاوتي از سوي مخاطبان دريافت مي‌كنيم. ما موظفيم شنونده همه صداها باشيم. بعد از شنيدن نمي‌خواهيم از آنها عبور كنيم. كميته‌اي تشكيل مي‌دهيم و اقناع‌سازي مي‌كنيم. ا‌گر حقي از كسي ضايع شده باشد شرايط را بررسي مي‌كنيم تا رضايت همه به وجود آيد.

محمديان در پاسخ به اين سوال كه چه برنامه‌اي براي حضور بانوان در مسابقه‌هاي فوتبال و در استاديوم‌ها داريد، گفت: اين علاقه‌مندي در حوزه وجود دارد و ما براي آن احترام قائليم. تلاش و برنامه‌ريزي مي‌كنيم و اتفاقي كه بايد بيفتد در همه دستگاه‌هاي ذي‌ربط بايد انجام شود تا شرايط براي حضور بانوان در مسابقه‌هاي فوتبال هم فراهم شود. اين موضوع بايد به تدريج اتفاق بيفتد. اينكه مي‌گويم به تدريج اين نيست كه زمان زيادي مي‌خواهد. ما شرايط را فراهم مي‌كنيم تا اين اتفاق براي فوتبال هم رخ دهد. او همچنين در پاسخ به اين سوال كه سلطاني‌فر موافق حضور بانوان در ورزشگاه براي داربي بود اما نهادهاي ديگر مخالفت كردند، گفت: صبر كنيد. همگرايي است كه بايد بين همه دستگاه‌ها اتفاق بيفتد. دستگاه‌هاي مختلفي در مسابقه‌ها ماموريت دارند و دغدغه‌هايي نيز براي آنها وجود دارد. تلاش اين است كه اين دغدغه‌ها رفع شود و اتفاق خوبي براي حضور بانوان در ورزشگاه فراهم شود. ايرنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون