• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4049 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ اسفند

ويژه

تقدير وزير از توسعه سريع اينترنت همراه اول

در جشنواره ملي ارتباطات و فناوري اطلاعات (فاوا) وزير ارتباطات به دليل رشد سريع اينترنت 3G و 4G در كشور، از همراه اول تشكر كرد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، مراسم هشتمين جشنواره ملي ارتباطات و فناوري اطلاعات (فاوا) و يكصد و چهل و يكمين سالگرد تاسيس وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات صبح روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه با حضور محمدجواد آذري‌جهرمي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، حميد فرهنگ مديرعامل همراه اول، حسين فلاح جوشقاني معاون وزير و رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، نصرالله جهانگرد معاون فناوري و نوآوري وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، رمضانعلي سبحاني‌فر رييس كميته مخابرات مجلس شوراي اسلامي، نيره پيروزبخت رييس سازمان ملي استاندارد ايران و جمعي از مديران و مسوولان صنعت ارتباطات كشور، در سالن شهيد قندي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار شد. آذري‌جهرمي در اين مراسم گفت: ما به لطف خداوند و زحمات همه همكاران موفق شديم تمامي شاخص‌هاي عمومي و اختصاصي را در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات توسعه بدهيم. وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص رشد زيرساخت‌هاي اقتصادي نيز گفت: براي اين رشدي كه در زمينه 3G و 4G ايجاد شده، بايد از همراه اول تشكر كنيم. ايرانسل هم ان‌شاءالله در اسرع وقت پوشش خود را كامل خواهد كرد. همچنين به دليل اتفاقي كه در مناطق روستايي به خاطر رومينگ ملي افتاده، پوشش پهن‌باند موبايل در كشور گسترده شده است. وي ادامه داد: ما براي اينكه بتوانيم شاخص‌هاي حوزه ارتباطي را توسعه دهيم، سال آينده هم بايد با استفاده از پتانسيل كشور در راستاي توسعه تحول ديجيتال كشور و فعال‌سازي بيشتر فضاي فناوري اطلاعات گام برداريم كه باعث افزايش بهره روي، اشتغال، رفاه عمومي، ثروت ملي و بهبود شاخص‌هاي عمومي خواهد بود. در ادامه اين مراسم برگزيدگان هشتمين جشنواره ملي ارتباطات و فناوري اطلاعات كشور (فاوا)، معرفي شدند كه براساس اين ارزيابي و نتايج حاصله از آن، در بخش دارندگان پروانه اپراتورهاي سيار، «شركت ارتباطات سيار ايران (همراه اول) » بالاترين تقديرنامه اعطا شده در اين بخش را از آن خود كرد.

 

توليد اولين كاتد مس در جهان به روش تانك بايوليچينگ با حمايت بانك پاسارگاد

اولين كاتد مس به روش تانك بايو‌ليچينگ (استحصال مس با استفاده از باكتري) در مجتمع مس و كاتد مسي شركت بابك مس ايرانيان در روز دوشنبه 21 اسفند ماه 1396، با حضور دكتر پورمند، مديرعامل هلدينگ ميدكو و جمعي از مديران و دست اندركاران اين پروژه توليد شد. در اين مراسم دكتر مجيد قاسمي، مديرعامل بانك پاسارگاد و رييس هيات‌مديره ميدكو در تماس تلفني اظهار داشت: امروز يك روز تاريخي نه تنها براي ميدكو بلكه براي كشور ايران است. ايران تنها كشوري است كه توانست با درايت، شجاعت، مديريت و تلاش مجدانه مديران متخصص ميدكو براي اولين‌بار در دنيا به اين مهم دست پيدا كند. همچنين دكتر پورمند در بيانات خود گفت: امروز روزي تاريخي براي صنعت مس در دنيا است. اين مهم، امري است شجاعانه از طرف فرزندان اين انقلاب و هديه‌اي است به ملت بزرگ ايران و در رأس آنها جناب آقاي دكتر قاسمي و گروه مالي پاسارگاد كه همواره با حمايت‌هاي بي‌دريغ ما را مورد لطف و عنايت خود قرار داده‌اند. از مزاياي اصلي روش تانك بايوليچينگ مي‌توان به حذف كوره‌هاي ذوب و در نتيجه كاهش قابل ملاحظه آلايندگي و همچنين صرفه‌جويي در مصرف آب و منابع انرژي در راستاي حمايت از محيط زيست و مسووليت‌هاي اجتماعي اشاره كرد.

 

عيدانه بيمه البرز به كرمانشاهي‌ها هديه شد

شركت بيمه البرز با هدف حمايت از آسيب‌ديدگان زلزله غرب كشور، بودجه تخصيصي انتشار و توزيع سررسيد، تقويم و هداياي نوروزي سال 1397خود را در قالب يك هزار سبد غذايي به هلال‌احمر جمهوري اسلامي ايران اهدا كرد. قائم‌مقام مديرعامل و معاون توسعه منابع و پشتيباني اين شركت با حضور در دفتر رياست سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران، چك يك ميليارد ريالي عيدانه شركت بيمه البرز به هموطنان آسيب‌ديده در حادثه زمين‌لرزه كرمانشاه را به اين سازمان اهدا كرد. مجيد نادري در آيين اهداي يك‌هزار سبد غذايي عيدانه بيمه البرز به زلزله‌زدگان استان كرمانشاه گفت: خدا را شاكريم كه اين توفيق نصيب بيمه البرز شد تا با مشاركت در طرح فرشتگان رحمت سازمان داوطلبان جمعيت هلال‌احمر در آستانه سال نو، بودجه تخصيصي انتشار و توزيع سررسيد، تقويم و هداياي نوروزي سال 1397 بيمه البرز را به حادثه‌ديدگان زلزله غرب كشور اهدا كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون