• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4051 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند

حذف غيرقابل باور منچستر از ليگ قهرمانان

اعتماد| سه‌شنبه‌شب، شب تلخي براي هواداران منچستر يونايتد بود. تيم آنها با شكست دو بر يك مقابل سويا در مرحله يك‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا از اين رقابت‌ها حذف شد. يونايتد بازي را خوب شروع كرد اما با گذشت زمان سويا بهتر بازي كرد. اين تيم فرصت‌هاي گلزني داشت اما ضربات شاگردان وينچنزو مونتلا در چارچوب نبودند. با اين همه دو گل از سويا باعث شد تا همه روياهاي هواداران يونايتد بر باد رود. مورينيو بعد از اين حذف غير قابل باور گفت: «حريف كنترل بازي را در اختيار داشت و سعي داشت مالكيت توپ را نيز به خود اختصاص دهد و به خواسته‌اش دست يافت. آنها شانس گلزني داشتند و شرايط بازي پس از گل نخست كاملا عوض شد. بازيكنانم تمر‌كزشان را از دست دادند. سويا با به ثمر رساندن گل دوم توانست كنترل بيشتري بر بازي داشته باشد و به خوبي اين كار را انجام داد. برخي‌ها احساس مي‌‌كنند سويا تيم برتر بود اما من چنين عقيده‌اي ندارم. در ديدار رفت بازي تحت كنترل‌مان بود و تنها نتوانستيم گلزني كنيم. سويا در اولدترافورد بازي را در اختيار داشت و شانس گلزني پيدا كرد. يك بازي حذفي برابر بود. نتيجه عادلانه تساوي با گل بود كه سويا مي‌توانست صعود كند. دقايق آخر بازي عادي نبود چون بازي كاملا از كنترل خارج شده بود. سويا به خوبي پيروز شد و توانست گل‌هاي بيشتري نسبت به ما به ثمر برساند.»

او البته در قسمتي از مصاحبه‌اش حرف‌هايي زد كه اعتراض هواداران منچستر را هم به همراه داشت: «من وقتي در پورتو بودم و وقتي هم در رئال مادريد حضور داشتم منچستريونايتد را حذف كردم و اين را به خوبي مي‌دانم كه حذف از ليگ قهرمانان اروپا براي منچستريونايتد پايان دنيا نيست و قبلا هم بارها اتفاق افتاده است.» همين گفته‌ها باعث جبهه‌گيري هواداران منچستريونايتد نسبت به گفته‌هاي سرمربي تيم‌شان شده و آنها اين صحبت را نوعي بي‌احترامي تلقي كردند و حتي درخواست‌هايي مبني بر اخراج اين مربي از باشگاه داشتند.

همچنين برخي از رسانه‌ها تيتر نخست خود را به خواسته هواداران يونايتد يعني اخراج مورينيو اختصاص دادند. از طرفي انگليسي‌ها بازي بزرگ سويا و صعود اين تيم به مرحله يك چهارم نهايي را برجسته كردند.

ديلي‌ميل در اين باره نوشت: يونايتد نااميد‌كننده از ليگ قهرمانان حذف شد. سويا فوق‌العاده‌ بود. ويسام بن‌يدر دو گل به ثمر رساند و مورينيو را با تاكتيك بدش تنبيه كرد. بي‌بي‌سي در اين رابطه نوشت: سويا، يونايتد را ضربه فني كرد. مورينيو نمي‌دانست چگونه بازيكنانش را هدايت كند. ميرر نيز به بازي ضعيف يونايتد اشاره كرد و نوشت: شاگردان ژوزه مورينيو با يك بازي دفاعي و نااميد‌كننده از ليگ قهرمانان حذف شدند. سان نيز به انتقاد از شاگردان مورينيو پرداخت و نوشت: فاجعه براي ژوزه و يونايتد ضعيف.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون