• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 21 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۳ مرداد

رشد ۴۰۲ درصدي ترانزيت كالاهاي غيرنفتي در بندرانزلي

افزايش ۷۱ درصدي تخليه و بارگيري كانتينر

مديركل بنادر و دريانوردي استان گيلان از افزايش ۷۱ درصدي تخليه و بارگيري كانتينر در يازده ماه نخست سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجتمع بندري انزلي خبرداد و گفت: ترانزيت كالاهاي غيرنفتي در اين بندر ۴۰۲ درصد رشد داشت.
حسين يونسي در گفت‌وگو با روابط عمومي اداره كل بنادر و دريانوردي استان گيلان با اشاره به رشد تخليه و بارگيري در ۱۱ ماه نخست سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجتمع بندري انزلي اظهار داشت: تخليه و بارگيري كالاهاي نفتي و غيرنفتي در اين بندر با رشد ۳ درصدي و در تخليه و بارگيري كالاهاي نفتي شاهد رشد ۵۲ درصدي بوديم.
وي با بيان اينكه در اين يازده ماه يك ميليون و ۳۷۸ هزار تن كالا در بندرانزلي تخليه و بارگيري شده، افزود: اين كالاها شامل چوب، آهن‌آلات، انواع غلات (ذرت، جو و گندم) انواع مصالح ساختماني (سراميك و كاشي)، مواد اوليه شيميايي و فرآورده‌هاي نفتي بوده است.
مديركل بنادر و دريانوردي استان گيلان با اشاره به رشد قابل توجه ترانزيت كالا در مجتمع بندري انزلي، خاطرنشان كرد: در بخش ترانزيت كالاهاي نفتي و غيرنفتي به ترتيب رشد ۳۳۲ و ۴۰۲ درصدي را تجربه كرديم.
يونسي با بيان اينكه در يازده ماهي كه از سال ۱۴۰۱ گذشت، تعداد ۴۶۹ فروند كشتي وارد مجتمع بندري انزلي شده‌اند، تصريح كرد: ۸ هزار و ۳۸۸ TEU در ۱۱ ماه سال جاري در بندرانزلي تخليه و بارگيري شده است كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۱ درصد رشد داشته است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری