• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4067 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۹ فروردين

ماجراي احضار تاج

وحيد جعفري

ماجراي احضار مهدي تاج، رييس فدراسيون به دادگاه خبر داغي بود كه نه از طريق رسانه‌ها، بلكه توسط يكي از فعالان رسانه‌اي نزديك به تاج در صفحات مجازي منتشر شد تا اين شائبه و سوال مطرح شود كه چرا فردي چون تاج را به دادستاني احضار كرده‌اند؟! آن هم نه براي شائبه‌اي كه بابت تبليغات محيطي يا رسوايي پيراهن تيم ملي و... وجود دارد، بلكه براي توضيح درباره حضور مسعود شجاعي در تيم ملي! مسعود شجاعي به همراه احسان حاج‌صفي در تركيب آ. اك يونان به مصاف تيم اسراييلي رفته بود و بعد از آن از تيم ملي كنار گذاشته شد و اين در حالي بود كه حاج صفي به تيم ملي دعوت مي‌شد تا اينكه بالاخره كادر فني كاپيتان شجاعي را نيز به اردو دعوت كردند تا در جام جهاني روسيه در كنار تيم ملي باشد. البته كه خيلي زود اين خبر مهم تكذيب و گفته شد كه اصلا تاج احضار نشده است! در اين بين يكي از خبرنگاران كه موفق شده با رييس فدراسيون گفت‌وگو كند، مي‌گويد كه خود تاج احضارش را تاييد كرده؛ اما از او خواسته‌اند اين موضوع محرمانه مانده و رسانه‌اي نشود.

از طرفي ذهن‌هاي پيچيده نيز به اين مي‌انديشند كه شايد اين بازي را خود فدراسيون به راه انداخته باشد تا ذهن‌ها را از ماجراي پيراهن تيم ملي و ديگر حواشي فدراسيون فوتبال كه اين روزها تيتر يك اخبار است، دور كند و از مجموعه فدراسيون و تاج قهرمان بسازد!

در دايره خودي‌ها و ناخودي‌ها مهدي تاج از محدود نفراتي است كه نمي‌توان او را خودي ندانست، از همين رو بعيد به نظر مي‌رسد كه اصلا احضاري در كار بوده باشد و خبر جنجالي «احضار» را بايد سناريوي ساخته ذهن خلاقي دانست كه با انتشار اين خبر به دنبال گمراه كردن افكار عمومي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون