• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4074 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

مشكل براي تيم‌ملي قبل از بازي‌هاي آسيايي

چالش لباس و انتخاب سرمربي در واليبال زنان

تيم ملي واليبال بانوان ايران كه خود را براي مسابقه‌هاي جام كنفدراسيون واليبال زنان آسيا آماده مي‌كند، مدتي است كه اردوي خود را زيرنظر جواد مهرگان آغاز كرده است. چندي پيش انتشار عكس‌هايي از تمرين‌هاي اين تيم با واكنش‌ها و انتقادهايي مواجه بود زيرا در اين تصاوير بازيكنان با لباس‌هاي متفاوت متعلق به خودشان در حال تمرين بودند. اين عكس‌ها به نوعي نشان‌دهنده اين موضوع بود كه فدراسيون واليبال بعد از آغاز تمرينات همچنان برنامه‌اي براي فراهم كردن امكانات مناسب از جمله لباس يكدست براي تيم بانوان است را ندارد.

در حالي كه تيم ملي واليبال مردان از همان شروع تمرينات با لباس‌هاي يكدست در تمرينات حاضر شدند. البته صديقه كعبي‌زاده، نايب‌رييس بانوان فدراسيون واليبال دليل يكدست نبودن لباس‌ها را حضور بازيكنان در اردوي انتخابي ذكر كرد و با بيان اين موضوع كه در هيچ جاي دنيا در اردوي انتخابي به بازيكنان لباس يكدست نمي‌دهند، از سفارش لباس براي اردوي بعد تيم ملي كه
همراه با بازيكنان منتخب برگزار مي‌شود، خبر داد.

اما ضيايي، رييس فدراسيون واليبال در واكنش به اين موضوع با بيان اينكه لباس‌ها بايد در مسابقات رسمي يكدست باشد و ملاك عمل تمرين‌هاي تيم نيست، حوزه فعاليت واليبال بانوان را مستقل اعلام و پاسخگويي به سوالات مربوط به اين حوزه را به مسوولان واليبال بانوان ارجاع داد. تمام اين مسائل در حالي روي داد و به عنوان تيتر اول رسانه‌هاي واليبال تبديل شد كه پيش از اين در ادوار گذشته هرگز تيم ملي واليبال ايران از نظر تامين لباس دچار مشكل نشده بود. با اين وجود فدراسيون واليبال به جاي پذيرش انتقادهاي مطرح شده و تلاش براي رفع اين مشكل‌ها، جملات عجيبي را نسبت به منتقدان مطرح كرد. ضيايي گفته است: «ما بهترين امكانات را براي آنها فراهم كرده‌ايم. آنهايي كه اين حرف‌ها را مي‌زنند مرض دارند و از خدا مي‌خواهم كه آنها را شفا دهد!» البته عكس‌هايي كه از تمرين ساير تيم‌ها و حريفان ايران در شرق آسيا منتشر شده گوياي اين است كه بر خلاف ادعاي نايب‌رييس فدراسيون لباس يكدست در تمرينات در همه جاي دنيا ديده مي‌شود.

واكنش تند رييس موجب شد تا بسياري از علاقه‌مندان واليبال نسبت به شرايط تيم واليبال بانوان حساسيت بيشتري به خرج دهند كه چرا بر خلاف اعلام قبلي مسوولان، هنوز سرمربي خارجي براي حوزه بانوان جذب نشده و چرا به جاي سرمربي عنوان مديرفني را به جواد مهرگان كه عملا تمرينات را زيرنظر دارد، داده شده است و ديگر اينكه آيا اساسا فدراسيون نسبت به برگزاري اردوهاي برون مرزي و فراهم كردن ديدارهاي تداركاتي براي حوزه بانوان برنامه‌اي دارد يا نه!

 

 

چندي پيش انتشار عكس‌هايي از تمرين‌هاي تيم ملي بانوان ايران با واكنش‌ها و انتقادهايي مواجه بود زيرا در اين تصاوير بازيكنان با لباس‌هاي متفاوت و متعلق به خودشان در حال تمرين بودند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون