• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4090 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت

الو... اعتماد

به كارگر ساختمان در حال ساخت مي‌گويم آقا اين آب كه شما گرفتي و داري باهاش همه‌جا را مي‌شويي، آب شرب است. آب هم نداريم. مي‌تواني به جاي اين كار جارو بزني يا به شكل ديگري نظافت كني. مي‌گويد آب چاه است و از لوله‌كشي نيست. كسي نيست به او حالي كند آب چاه و آب لوله‌كشي آخر آب است. آب شيرين كشور محدود است. چرا باور نمي‌كنند مردم اصفهان همين آب را هم به سختي دارند. يا مردم چابهار و اطراف آن با تانكر آب دريافت مي‌كنند. حتما بايد پليس آب راه‌اندازي شود؟

۰۲۱۲۲۲۳۰۰۰۴

من از اروميه تماس مي‌گيرم شغل من هم چوپاني است. برايم سوالي پيش آمده است كه چگونه عده‌اي به كسي كه مردم به او ۲۴ ميليون راي داده‌اند مي‌گويند بابت برجام از مردم عذرخواهي كن.

چرا آن موقع كه ما را در دنيا تروريست معرفي كردند و در سازمان ملل تحريم‌مان كردند نيامدند به رييس‌جمهور وقت بگويند از مردم عذرخواهي كن. آخر كسي نيست بگويد تحريم شدن عذرخواهي دارد يا برجام؟ ۰۹۱۷۰۰۰۰۸۹۳

گويا بايد مرتب به مردم خودمان يادآوري كنيم و از آنها بپرسيم يادتان هست در سال ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ چطور همه كشورهاي اروپايي و غربي دست به دست هم داده بودند يكصدا تحريم پشت تحريم عليه ايران امضا مي‌كردند. امروز چطور فراموش كرده‌ايد كه فقط امريكا، اسراييل و عربستان عليه ايران هستند و در سازمان ملل هم خبري از تحريم عليه ايران
نيست.

۰۹۱۲۰۰۰۳۲۶۵

مي‌خواستم از خانم سلحشوري، نماينده مردم تهران تشكر كنم كه در مجلس در دفاع از زحمتي كه دختران فوتساليست كشورمان كشيدند، صحبت كرد.

جالب است كه ما هيچ خبري تا زماني كه آنها به فينال رسيدند از نحوه بازي و توانمندي‌هاي آنها نداشتيم. صدا و سيما اين را موفقيت نمي‌داند؟ چگونه است كه موفقيت دختران ايراني براي دست‌اندر‌كاران صدا و سيما اهميت ندارد؟ همين موفقيت مي‌تواند بقيه را هم به ورزش تشويق كند و از گرفتار شدن در آسيب‌ها جلوگيري كند.

۰۹۳۷۰۰۰۸۷۴۳

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون