• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4156 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ مرداد

ستاد بودجه 98 تشكيل شد

محمدباقر نوبخت، رييس سازمان برنامه و بودجه از تشكيل ستاد بودجه 98 در اين سازمان خبر داد. وي با اشاره به برنامه‌هاي اخير سازمان برنامه و بودجه و مصوبات اين سازمان، اظهار كرد: اخبار سازمان برنامه و بودجه را مي‌توانم در دو بخش خدمت عزيزان منعكس كنم. يك بخش آن چيزي است كه مربوط به گذشته است و تا اين تاريخ كه با شما صحبت مي‌كنم براساس آنچه مربوط به عملكرد چهار‌ماهه اخير است سخن مي‌گويم. ما چيزي حدود 105 ميليارد تومان منابعي بود كه به خزانه واريز كرديم و خوشبختانه اين رقم 58 درصد نسبت به چهار‌ماهه اول سال گذشته بيشتر است.

وي افزود: آنچه از اين ميزان براي امور جاري كشور صرف مي‌شود 15 درصد بيشتر از سال گذشته است و آنچه مربوط به طرح‌هاي عمراني است 21 برابر شده است. به‌طوري كه در چهار ماهه اول سال گذشته موفق شده بوديم براي طرح‌هاي عمراني 1100 ميليارد تومان اعتبار و پرداخت انجام دهيم و خوشبختانه در چهار‌ماهه اخير اين رقم به 23هزار و 500 ميليارد تومان رسيد.

رييس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اينكه ظرف امروز و فردا اقدام براي پرداخت بدهي به كشاورزان انجام مي‌دهيم، گفت: 2500 ميليارد تومان براي پرداخت ويژه به گندمكاران عزيز اختصاص يافته و تا الان نيز كشاورزان عزيز 10هزار ميليارد تومان گندم به دولت فروخته‌اند كه از اين ميزان 5 هزار ميليارد تومان پرداخت كرديم و 5 هزار ميليارد تومان باقي‌مانده را نيز در نظر داريم كه در حال حاضر 2500 ميليارد تومانش را ظرف روزهاي آينده پرداخت مي‌كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون