• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4156 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ مرداد

الو... اعتماد

4ماه قبل مراحل ثبت‌نام فرزندم در سامانه تاك و نشا كه مربوط به وزارت امور خارجه و وزارت علوم هستند طي شد و مدارك دانشجويي او در آلمان ارايه شد تا بتوانيم در مهلت تعيين شده ارز دانشجويي بگيريم. قرار بود براي يك سال معادل 6 هزار دلار ارز با نرخ دولتي به فرزندم تعلق بگيرد. روز چهارشنبه كه همان تاريخ تعيين‌شده بود به بانك سامان مراجعه كرديم اما گفتند از همين امروز به ما اعلام شده ديگر چنين ارزي پرداخت نمي‌شود. به بانك مركزي رفتيم اما هيچ‌كس پاسخگو نبود، حتي نمي‌گويند كه بر اساس چه بخشنامه و قانوني ارز دانشجويي نمي‌دهند. بچه من قرار است هفته آينده به ايران بيايد و حتي پول بليت سفر را هم ندارد. ما بايد چه كنيم؟

سجاد اسماعيل‌زاده/ تماس با روزنامه

من هنوز درك نمي‌كنم كه چرا مجلس شوراي اسلامي در فاصله ۵ ماه بايد دو بار يك وزير را به مجلس فرا بخواند و استيضاح كند در حالي كه عمده‌ترين مسائل اقتصادي كشور متوجه وزراي ديگري است. مثلا هيچ‌كس با وزير صنعت، معدن و تجارت و نحوه تخصيص ارز۴هزار و ۲۰۰ توماني كه اين مدت فساد گسترده‌اي ايجاد كرده، نداشته است.

۰۹۹۰۰۰۰۳۹۸۱

در شبكه‌هاي اجتماعي خواندم كه محسن چاووشي آلبومي به نام ابراهيم دارد كه منتظر مجوز است و گويا هنوز مجوز صادر نشده و اين خواننده هم گفته بدون مجوز آن را منتشر مي‌كند. پرسشم اين است كه وقتي فردي مثل محسن چاووشي هست كه كارهاي او در كشور مجوز گرفته است چرا بايد صدور مجوز جديد برايش انجام نشود. در شرايطي كه الان من و شما هم مي‌توانيم موزيك بسازيم و به راحتي در اينترنت منتشر كنيم نبايد اجازه دهيم قانون دستخوش تعلل شود. بهتر است روند صدور مجوز را تسهيل كنيم. ۰۹۱۲۰۰۰۶۷۹۰

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون