• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4156 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ مرداد

سرخط خبرها

چيكي تاپيا، رييس فدراسيون فوتبال آرژانتين در مصاحبه با تيك اسپورتس فاش كرد كه با گوارديولا براي پذيرفتن هدايت اين تيم مذاكره كرده اما نتيجه‌اي حاصل نشده است: «واقعيت اين است كه بله، با گوارديولا صحبت كردم اما خيلي زود متوجه شدم كه امكان جذب او وجود ندارد. »

بنا بر اعلام مديرعامل استقلال خوزستان انتقال مهاجم جوان اين تيم به آيندهوون هلند قطعي شده و هيچ مانعي بر سر آن وجود ندارد.

مسوولان هتل محل اقامت بازيكنان سپيدرود رشت با گرو گرفتن كارت بازي بازيكنان به دليل پرداخت نشدن طلبش، اجازه نداد اعضاي اين تيم از هتل خارج شوند. همين امر باعث شد سپيدرودي‌ها از پرواز جا بمانند.

علي دايي در كنفرانس خبري پيش از بازي تيمش با ذوب‌آهن در واكنش به صحبت‌هاي نماينده كرمانشاه مبني بر نقاط مبهم كمك‌هاي او به زلزله‌زدگان گفت: اين آقا كه نماينده منطقه بوده را با من مقايسه كنيد و ببينيد من چه كارهايي كرده‌ام و او چه كارهايي كرده است. اين همه پول بيت‌المال را دزديدند و از اين مملكت خارج كردند، شما كجا بوديد؟

سامان قدوس ستاره ايراني باشگاه اوسترسوند به اوئيسكا اسپانيا پيوست. اوئيسكا تيمي است كه امسال به رقابت‌هاي لاليگا راه پيدا كرده است.

صالحي‌اميري، رييس كميته ملي المپيك درباره دليل وقوع انفجار در باشگاه انقلاب گفت: اقدام براي در مدار قرار گرفتن چيلر هوايي تعمير شده توسط پيمانكار در محيطي كه نشتي گاز داشته و اتصال به برق داشته، علت انفجار بوده است. در اين انفجار متاسفانه سه نفر جان خود را از دست دادند.

تيم فوتسال مس سونگون در مرحله يك‌چهارم نهايي مسابقات قهرماني باشگاه‌هاي آسيا به مصاف تيم ارم قرقيزستان رفت و در نهايت موفق شد با نتيجه ۸ بر ۳ از سد حريف خود عبور كند و به مرحله نيمه نهايي برسد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون