• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4157 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

مشاركت همراه اول در نوسازي مدارس مناطق زلزله‌زده

همراه اول به منظور گراميداشت روز خبرنگار و ۲۴امين سالروز عرضه اولين سيمكارت در ايران، در مراسم «شبي با اصحاب رسانه»از كمپين «مثل اول» رونمايي كرد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، اپراتور اول تلفن همراه كشور به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و ۱۹ مرداد بيست و چهارمين سالروز آغاز عرضه سيم‌كارت در ايران، با حضور بيش از ۲۰۰ خبرنگار فعال در رسانه‌هاي كشور، مهندس فرهنگ مديرعامل همراه اول، دكتر حافظي رييس جامعه خيرين مدرسه‌ساز كشور، دكتر رخشاني مهر رييس سازمان و معاون عمراني وزير آموزش و پرورش، مهندس شيرزاد مديركل مشاركت‌هاي مردمي سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور و جمعي از مديران ارشد همراه اول مراسمي جهت گراميداشت اين دو رويداد مهم برگزار كرد و طي تفاهم‌نامه‌اي با سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور از مشاركت خود در نوسازي مدارس در مناطق زلزله زده استان كرمانشاه و ساير مناطق محروم كشور خبر داد.

حميد فرهنگ مديرعامل همراه اول در اين مراسم ضمن خير مقدم به اصحاب رسانه كه طي اين سال‌ها همواره حامي اين اپراتور بوده و به توسعه فضاي تكنولوژي كمك كرده‌اند، گزارش مختصري از فعاليت‌هاي اين اپراتور ارايه داد.

مديرعامل اپراتور اول با اشاره به جايگاه اين اپراتور در صنعت اپراتوري تلفن همراه گفت: همراه اول در ايران و خاورميانه از نظر تعداد مشترك رتبه نخست، در آسياي جنوبي رتبه هفتم و در جهان در بين ۱۰۰۳ اپراتور تلفن همراه، رتبه هجدهم را داراست. مديرعامل همراه اول با بيان اينكه مشتركين ديتاي اين اپراتور ركورد ۳۹۰۰ ترابايت ترافيك روزانه را ثبت كرده‌اند، گفت: طي ۴ ماه اول سال ۹۷ ترافيك ديتاي همراه اول نسبت به سال قبل آن ۲.۶ برابر رشد كرده و در مجموع روند ترافيك ديتا در شبكه (ماهانه)، ۱۶۴ برابر رشد داشته است.

فرهنگ با اعلام اينكه رتبه شفافيت اطلاع‌رساني همراه اول در بورس طي سال‌هاي گذشته همواره بهبود يافته است، گفت: در آخرين ارزيابي صورت گرفته يعني پايان سال ۹۶، همراه اول در بين ۳۰۲ شركت بورسي موفق به كسب عنوان دوم شفافيت شده است.

مديرعامل همراه اول در ادامه با اشاره به روند رو به رشد درآمد ديتا در اين شركت اظهار داشت: در ۵ سال گذشته درآمد حاصل از ديتا در همراه اول ۲۸ برابر رشد داشته و به ۳۵۰۰ ميليارد تومان رسيد. فرهنگ با بيان اينكه همراه اول در بين ۳۰۲ شركت بزرگ بورسي رتبه ۲ شفافيت را كسب كرده است گفت: خوشبختانه در سال مالي منتهي به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۶، براساس گزارشات ارايه شده، همراه اول براي پنجمين سال پياپي، موفق به كسب نظر مقبول حسابرس مستقل شده است و اين مساله با توجه به درآمد بيش از ۱۲۴۷۱ ميليارد توماني همراه اول در سال ۹۶ قابل توجه است. همچنين همراه اول در همين راستا موفق شد تنديس زرين هشتمين دوره جايزه ملي مديريت مالي ايران را كسب كند. مديرعامل اپراتور اول با بيان اينكه همراه اول قصد دارد همزمان با تحولات ديجيتال علاوه بر به روزرساني سازمان و فعاليت در كسب و كار اصلي خود، در حوزه‌هاي ديگر نيز فعاليت كند، گفت: همراه اول علاوه بر محافظت از كسب و كار اصلي قصد دارد در ايجاد كسب و كارهاي نوظهور و نزديك به كسب و كار اصلي و فراتر از آن فعاليت كند.

برش كيك تولد ۲۴‌سالگي همراه اول و تجليل از زحمات خبرنگاران، از ديگر برنامه‌هاي مراسم «شبي با اصحاب رسانه» همراه اول بود كه چهارشنبه شب (۱۷مردادماه)، برگزار شد. در اين مراسم شركت ارتباطات سيار ايران دو تفاهمنامه با سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور امضا كرد. تفاهمنامه اول در خصوص اعطاي كمك همراه اول به احداث، تجهيز و نوسازي مدارس مناطق زلزله زده استان كرمانشاه با اختصاص مبلغ ۵۰ ميليارد ريال كمك بلاعوض از طرف همراه اول و تفاهمنامه دوم در خصوص اعطاي كمك‌هاي جمع‌آوري شده مشتركين همراه اول براي تجهيز و نوسازي مناطق محروم از طريق راه‌اندازي سامانه #۲۴٭ توسط طرف اول همزمان با سالروز ۲۴ سالگي برند همراه اول به امضا رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون